Ok gedaan , nu heb ik maar 9 spots ....??? maar wel 360.000 reacties laadde die ???Just Be schreef:Oke
Ga eens naar C:\program data\Spotnet als je die map niet ziet even bij Map opties in je configuratiescherm in Windows 7 de optie verborgen bestanden weergeven aanvinken(nu zie je de map wel).
In de map spotnet zit een DB(database) bestand, de naam van het bestand komt overeen met de server die je ingevuld hebt.
Verwijder dit bestand eens en open Spotnet eens , hij maakt nu een nieuwe database aan. (het laden duurt even de eerste keer)
Hoeveel spots zie je nu staan rechtsboven in het scherm van Spotnet ?
hele database weg na update
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 apr 2011, 10:53
- Usenet: tweaknews
- Internet: tele2
Re: hele database weg na update
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 apr 2011, 10:53
- Usenet: tweaknews
- Internet: tele2
Re: hele database weg na update
Zojuist even een proef accountje van 5 dagen aangemaakt op powernews en toen haalde die wel 200.000 spots binnen .... dus ligt klaarblijkelijk aan tweak idd .
Enig idee wat te doen nu ..? behalve tweak opzeggen dan
thx
Enig idee wat te doen nu ..? behalve tweak opzeggen dan

thx
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: hele database weg na update
Waarom wil je persé bij Tweaknews blijven? Ik lees nogal vaak over problemen bij Tweak in combinatie met Spotnet.
Ik heb zelf Powernews (en geen aandelen) maar ik ben over het algemeen tevreden. Maar er zijn nog vele alternatieven. Neem eens een maandje een abonnementje bij een ander...
Je kunt altijd nog terug als de boel bij Tweak weer beter werkt.
Ik heb zelf Powernews (en geen aandelen) maar ik ben over het algemeen tevreden. Maar er zijn nog vele alternatieven. Neem eens een maandje een abonnementje bij een ander...

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 apr 2011, 10:53
- Usenet: tweaknews
- Internet: tele2
Re: hele database weg na update
Ik wil ook niet zeggen dat ik gebonden ben aan tweak maar ik heb net vandeweek weer betaald voor een jaarMariaK schreef:Waarom wil je persé bij Tweaknews blijven? Ik lees nogal vaak over problemen bij Tweak in combinatie met Spotnet.
Ik heb zelf Powernews (en geen aandelen) maar ik ben over het algemeen tevreden. Maar er zijn nog vele alternatieven. Neem eens een maandje een abonnementje bij een ander...Je kunt altijd nog terug als de boel bij Tweak weer beter werkt.


Ik zal het ff in de gaten houden allemaal en anders idd verder kijken naar goede alternatieven .
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: hele database weg na update
Oké, dat is inderdaad een beetje lastiger.
Ik zou in ieder geval een keertje (of 2,3) bellen naar de klantenservice, er zijn meer mensen met problemen bij Tweaknews heb ik gelezen op het forum. Als iedereen belt dan zal er toch wel een lichtje gaan branden? Ze willen daar toch ook niet dat de klanten "overlopen" naar een ander, neem ik aan. Heb je wel al gezien dat er een topic is voor Tweaknews? viewtopic.php?f=16&t=247&start=150
Ik zou in ieder geval een keertje (of 2,3) bellen naar de klantenservice, er zijn meer mensen met problemen bij Tweaknews heb ik gelezen op het forum. Als iedereen belt dan zal er toch wel een lichtje gaan branden? Ze willen daar toch ook niet dat de klanten "overlopen" naar een ander, neem ik aan. Heb je wel al gezien dat er een topic is voor Tweaknews? viewtopic.php?f=16&t=247&start=150
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 19 feb 2011, 01:20
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Re: hele database weg na update
Inderdaad wat minder dat je net voor een jaar hebt betaald.
Zijn ook veel goede alternatieven.
Ik ben zelf een aantal maanden overgestapt van Eweka naar I-telligent, en zeer tevreden over .
Zijn ook veel goede alternatieven.
Ik ben zelf een aantal maanden overgestapt van Eweka naar I-telligent, en zeer tevreden over .



-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1947
- Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
- Locatie: Starbucks
- Contacteer:
Re: hele database weg na update
Deze topic is ouder dan vijf dagen. Daarom:
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.

