Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: hitnews
- Internet: xms
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Hier hetzelfde probleem sinds gisteren geen updates meer. Heb news. aangepast naar ssl. werkt ook niet. Tot nu nooit eerder problemen gehad.
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: UPC
Tijdelijke oplossing is bij provider (in Spotnet) i.p.v. Hitnews in te vullen: nntp.aioe.org (niet vergeten username en password ff weg te halen).tontrees schreef:Hier hetzelfde probleem sinds gisteren geen updates meer. Heb news. aangepast naar ssl. werkt ook niet. Tot nu nooit eerder problemen gehad.
Het verdient alleszins geen schoonheidsprijs en Hitnews zwijgt in alle talen......zowel emails die niet worden beantwoord als melding op de site..........!!
-
Ik heb nu ook nntp.aioe.org ingevuld bij de headers.Heb alleen mijn naam en password weggehaald.De tekens en streepjes niet.
Als ik spotnet nu opstart krijg ik de volgende melding " Ongeldige lengte voor een base-64-tekensetmatrix" .
Wat doe ik verkeerd??
<Server Type="Headers" Server="nntp.aioe.org" Username="" Password="===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Als ik spotnet nu opstart krijg ik de volgende melding " Ongeldige lengte voor een base-64-tekensetmatrix" .
Wat doe ik verkeerd??
<Server Type="Headers" Server="nntp.aioe.org" Username="" Password="===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
-
- Internet: upc
Je moet bij het password ook de 3 === weghalen tussen de aanhalingstekens.
Spotnet dan opnieuw opstarten en laten bijwerken.
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: UPC
waarom zo moeilijk? Spotnet openen-->bewerken-->provider-->i.p.v. Hitnews, nntp.aioe.org invullen, gebruikersnaam en wachtwoord leeglaten verbinden en klaar
-
Dank je wel.Is gelukt.birdman schreef:Je moet bij het password ook de 3 === weghalen tussen de aanhalingstekens.
Aldoende leert men.

-
Had misschien ook gekend.Zombie schreef:waarom zo moeilijk? Spotnet openen-->bewerken-->provider-->i.p.v. Hitnews, nntp.aioe.org invullen, gebruikersnaam en wachtwoord leeglaten verbinden en klaar
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

-
- Internet: upc
Het blijkt dat als je deze provider instelt (nntp.aioe.org) dat het headeren een stuk sneller gaat dan bij Hitnews.
Een nadeel is er ook want als je een spot van +/-4 dagen of ouder wilt openen krijg je een foutmelding (spot is te oud)
Als je dus na het bijwerken je provider weer veranderd naar hitnews dan kun je alles openen, zelfs de nieuwste spots.
Het is dus even wat werk en hopelijk werkt Hitnews aan een spoedige oplossing.
Een nadeel is er ook want als je een spot van +/-4 dagen of ouder wilt openen krijg je een foutmelding (spot is te oud)
Als je dus na het bijwerken je provider weer veranderd naar hitnews dan kun je alles openen, zelfs de nieuwste spots.
Het is dus even wat werk en hopelijk werkt Hitnews aan een spoedige oplossing.
-
Lukt me niet om de provider te veranderen zoals Zombie beschreef.
-