Foutmelding kan laatste bericht niet vinden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
mworks
Answers: 0

Foutmelding kan laatste bericht niet vinden

Bericht door mworks »

Windows Vista x64
Tweaknews
Ziggo
Probleem bestaat sinds 4 dagen
spotnet v 1.7.4
Probleem: zie onderwerp, kan niet de laatste recaties laden. Het probleem is op zich niet erg maar ik kan ook geen reacties plaatsen. Ik kom er net achter dat dat niet altijd opgaat...... Bij het openen van een spot blijven de reacties laden en komt ie niet verder dan 51%. Soms lopen de reactie wel door maar er is geen vast patroon in te vinden.

Heb geprobeerd andere poorten (583 ipv 119) en Ziggo om de koppen op te halen, maar kan de oorzaak niet vinden.
Prefix [PROBLEEM] toegevoegd
- stoledo

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Re: Foutmelding kan laatste bericht niet vinden

Bericht door stoledo »

Zou je de inhoud van het bestand servers.xml hier eens willen plaatsen (zonder gebruikernaam en wachtwoord uiteraard)
Je vind het bestand in de map C:/Programdata/Spotnet (verborgen map).
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Topicstarter
mworks

Bericht door mworks »

hier is het bestand, heb geen ssl

\<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

Dit heeft waarschijnlijk te maken met tweaknews. Hierover heb ik vandaag al meerdere klachten gehoord (zie hier).

Er zijn al diverse mensen die met tweaknews hebben gebeld dus hopelijk wordt er snel wat aan gedaan.

Wat je nog eventueel zou kunnen proberen is om je database (news.tweaknews.nl.db) te hernoemen naar news.tweaknews.nl.db.BAK. Daarna spotnet opstarten en dan wordt er een nieuwe database opgebouwd. Echter heb ik ook al van mensen gelezen dat zij dan slechts spots vanaf 2 april binnenkregen. Mocht dat zo zijn, dan kun je je oude database altijd terugzetten.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Topicstarter
mworks

Bericht door mworks »

Top ga dan ook ff een belletje plegen. Werkt idd nog steeds niet en heb nu ook het probleem dat de spots niet updaten. .db bestand hernoemd en dan nog komen er maar mondjesmaat posts binnen.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Is ouder dan vijf dagen!

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer