- Windows versie: windows 7
Usenet Provider: news.xmsnet.nl
Internet Provider: xmsnet.nl
Antivirus / Firewall*: mcfee
Wanneer ontstond het probleem?woensdag avond 22:00 uur
Spotnet versie: 1.7.4
Met welk programma download je: newsleecher
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
Wat is het probleem?melding : kan geen verbinding maken met server:er is geprobeerd toegang te krijgen tot een socket op een volgens toegangsmachtingen niet toegestane manier 94.rest van het nummer:119
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? spotnet verwijderd via configuratie scherm en opnieuw gedownload, echter stond server en passw er na herinstallatie al in. gezocht naar de c:spotnetdata map maar niet gevonden.
kan geen verbinding met server maken
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: news.xmsnet.nl
- Internet: xmsnet.nl
kan geen verbinding met server maken
Prefix opgelost toegevoegd
- Psion
-
Re: kan geen verbinding met server maken
begrijp me wel, het werkte heb niets veranderd en het werkt niet meer
-
Re: kan geen verbinding met server maken
Ik zal dan zelf wel ff de oplossing geven zodat andere er mischien ook wat profijt van hebben. ga naar configuratie scherm en kies software verwijderen verwijder spotnet. ga naar c:/programfiles(86) en probeer de directory van spotnet te verwijderen. als dit lukt mooi, bij mij lukte het niet omdat SABnzbd draaide. Als je dat ook hebt cntr alt del start taakbeheer en zoek SABnzbd.exe en kies process beeindigen. verwijder nu handmatig de directory spotnet.
instaleer nu een andere versie van spotnet dan dat je had. ik had 1.7.4 en als ik die verwijderde en wederom 1.7.4 instaleerde had ik weer het probleem. ben gezakt naar 1.7.1 geinstaleerd en het werkt weer. en dat terwijl ik niet eens server en passw in heb hoeven geven. MOgelijk een 1.7.4 bug??.
in elk geval mooie data voor de mensen van spotnet om aan te werken!!
vind trouwens wel dat spotnet steeds verbeterd en veel dingen worden beter.
ga zo door!
groeten en wat mij betreft mag je deze sluiten.
instaleer nu een andere versie van spotnet dan dat je had. ik had 1.7.4 en als ik die verwijderde en wederom 1.7.4 instaleerde had ik weer het probleem. ben gezakt naar 1.7.1 geinstaleerd en het werkt weer. en dat terwijl ik niet eens server en passw in heb hoeven geven. MOgelijk een 1.7.4 bug??.
in elk geval mooie data voor de mensen van spotnet om aan te werken!!
vind trouwens wel dat spotnet steeds verbeterd en veel dingen worden beter.
ga zo door!
groeten en wat mij betreft mag je deze sluiten.