Windows versie:[XP/b] Usenet Provider:[Hitnews/b] Internet Provider:[UPC/b] Antivirus / Firewall*:[Symantec Endpoint/b] Wanneer ontstond het probleem?[08-04-2011/b] Spotnet versie:[1.7.4/b] Met welk programma download je:[Newsleecher/b] Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?[nee/b] Wat is het probleem?[geen updates meer sinds 09.12 uur/b] Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?[nieuwe versie Spotnet gedownd + clean install/b]
Hallo mede forummers,
sinds vandaag (09.12 uur) ontvang ik geen nieuwe spots meer (spotnet i.c.m. Hitnews), hiervoor werkte alles perfect.
Na even gezocht te hebben heb ik versie 1.7.4 (clean) geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem + hele database weg.
Ik weet dat er eerder ook problemen waren met Hitnews, maar de toen aangedragen oplossingen werken nu niet, vandaar weer deze melding. Inmiddels ook al een bericht gestuurd naar Hitnews........maar wacht nog steeds op antwoord.
Hier ook hetzelfde probleem ontvang geen updates meer met spotnet en ook niet meer met uspotted (zelfde database?)
Is Hitnews het probleem??? moet nl binnen een paar dagen weer verlengen en zoek anders wel een andere provider....
gambit
Yep, ook hier Hitnews en geen updates meer sinds 9:12.
Damn, weer een kink in de kabel ?!?
Ik heb Hitnews een mailtje gestuurd om te vragen naar het probleem, als iedereen dat nou even doet die hetzelfde probleem heeft !!! Misschien dat ze het dan serieus nemen en gaan kijken wat het probleem zou kunnen zijn !
Ja ik heb ook geen enkele nieuwe spots meer na 9:14. Wat mij is opgevallen dat als ik de database leeg gooi hij oude spots netjes ophaalt maar daarna stopt hij met als laatste spot die van 8 april van 9:14. Ook getest bij spotlite en daar exact hetzelfde probleem.
hier weer zelfde probleem ging deze week perfect heb hem nu overnieuw hearders laten zoeken en vind ze nu tot 17.26
hoop dat het gouw opgelost is heb hitnews gemaild en wacht op antwoord
Ondertussen heb ik tijdelijk mijn andere payserver ingesteld (easyusenet) en daarmee haalt ie netjes alle nieuw spots binnen. Probleem lijkt dus echt bij hitnews te liggen, helaas zijn ze nu opeens niet zo snel met reageren bij hitnews op support-email.
Jammer genoeg heb ik net verlengd bij hitnews, maar gelukkig ben ik niet afhankelijk van hun !?!!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.