Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Heeft iemand ook het idee dat hij/zij reacties mist bij de spots? Tot een paar dagen geleden was er een online versie van Spotweb, die zijn data van xsnews haalde volgens mij. Je kon daar ook de reacties lezen van spots en het viel me op dat daar reacties stonden die ik niet in Spotlite terugzag die zijn data van LU haalde. Het lijkt er dus op dat de volledigheid van de free.usenet groep (waar alle reacties staan) niet optimaal is bij LU. Hebben meer mensen hier last van?
@ Cherek: die prijsstijging zal wel te maken hebben met de sterk groeiende vraag momenteel. Er zijn volgens mij een hoop klanten bijgekomen de laatste tijd. Al is drie euro natuurlijk nog steeds erg weinig.
@ Cherek: die prijsstijging zal wel te maken hebben met de sterk groeiende vraag momenteel. Er zijn volgens mij een hoop klanten bijgekomen de laatste tijd. Al is drie euro natuurlijk nog steeds erg weinig.
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Klopt, er missen reacties. Dit is bij alle providers die News Service gebruiken.
Er is op 25 maart 2011 een melding gedaan en deze is doorgegeven naar de netwerk beheerder.
Hierop is nog geen antwoord gegeven. Het lijkt erop dat vooral berichten geplaatst via Eweka niet zichtbaar zijn.
Heb niet gecontroleerd of dit zo is voor alle of enkele berichten die via Eweka geplaatst zijn.
Heb niet gecontroleerd of alleen de header ontbreekt of ook de body. Deze controle is voor de netwerkbeheerder.
Eerste melding en bevestiging: bericht
Probleem bestaat nog en wacht op antwoord van de netwerkbeheerder: bericht
Er is op 25 maart 2011 een melding gedaan en deze is doorgegeven naar de netwerk beheerder.
Hierop is nog geen antwoord gegeven. Het lijkt erop dat vooral berichten geplaatst via Eweka niet zichtbaar zijn.
Heb niet gecontroleerd of dit zo is voor alle of enkele berichten die via Eweka geplaatst zijn.
Heb niet gecontroleerd of alleen de header ontbreekt of ook de body. Deze controle is voor de netwerkbeheerder.
Eerste melding en bevestiging: bericht
Probleem bestaat nog en wacht op antwoord van de netwerkbeheerder: bericht
Laatst gewijzigd door hjvbft op 07 apr 2011, 18:59, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Oké, bedankt voor de info. We zullen maar afwachten dan.
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Beter kan je ook een melding doen bij LightningUsenet dan kunnen zij dit doorgeven aan de netwerkbeheerder.
Bij meer meldingen van verschillende gebruikers is de kans groter dat er iets aan word gedaan.
Bij meer meldingen van verschillende gebruikers is de kans groter dat er iets aan word gedaan.
-
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
- Locatie: spot-net forum
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
had ik ook al gedaan , maar is de voertaal Nederlands Engels of Spaans? zelf heb ik hem in net Nederlands verstuurd
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Alle informatie op de site van LightningUsenet is in het Engels. Ondersteuning zal dus waarschijnlijk ook in het Engels zijn. De netwerbeheerder News Service is een NL bedijf.De NL berichten kunnen dus doorgestuurd worden. Anders kan de tekst via bijvoorbeeld google translate van NL naar EN door hun vertaald worden.
Er is ook een LightningUsenet Twitter pagina.
Het lijkt erop dat er gereageerd word door iemand van LightningUsenet in het Nederlands.
Er is ook een LightningUsenet Twitter pagina.
Het lijkt erop dat er gereageerd word door iemand van LightningUsenet in het Nederlands.
-
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
- Locatie: spot-net forum
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
ik sterf van de slechte bestanden en niet compleet , ik heb deze ook test gedaan met astraweb en geen probleem .
ben ik de enge die dit heeft? Up to 431 days retention mooi niet allen voor sommige bestanden als je geluk heb
bij een test van een bestand 400 dagen oud kreeg ik niks binnen , echter met astraweb compleet zonder probleem binnen?
ben ik de enge die dit heeft? Up to 431 days retention mooi niet allen voor sommige bestanden als je geluk heb
bij een test van een bestand 400 dagen oud kreeg ik niks binnen , echter met astraweb compleet zonder probleem binnen?
-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Voor de retentie kan beter 372 dagen (stijgt weer elke dag met 1 dag) worden aangehouden.
-
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
- Locatie: spot-net forum
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
ik heb nu LightningUsenet op spotlite voor films en spotnet met astraweb voor speciale ouden dingen die ik zoek
-
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
- Locatie: spot-net forum