Probleem bij aanmelden
Moderator: Moderator Team
-
Re: Probleem bij aanmelden
Ik heb net gekeken en het is veranderd in "1". Bij type download staat het "2". ik heb spot net opnieuw opgestart en krijg nog steeds load database: de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop. als ik ok klik blijft de database inlezen hangen.wat nu?? Met taakbeheer moet ik spotnet uitmaken.
-
- Moderator Team Lid
-
- Usenet: eweka
- Internet: KPN
Hallo ik heb Spotnet net een dag. En hij heeft het even gedaan maar uiteindelijk deed hij niks meer en gaf hij aan dat hij geen verbinding meer kon maken. Heb al in de server dingen aangepast maar nu geeft hij aan dat hij geen SSL heeft?
Ik snap er niks meer van???
-
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Dinnepin schreef:Hallo ik heb Spotnet net een dag. En hij heeft het even gedaan maar uiteindelijk deed hij niks meer en gaf hij aan dat hij geen verbinding meer kon maken. Heb al in de server dingen aangepast maar nu geeft hij aan dat hij geen SSL heeft?
Volgens mij heeft Eweka ook geen SSl verbinding .
Kan je eens in je servers.xml kijken wat daar staat ?
Evt SSL=0 en port=119 aanpassen (als het niet zo staat bij jouw)

-
-
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
-
- Usenet: eweka
- Internet: KPN
Ik heb dit in mijn servers staanJust Be schreef:Dinnepin schreef:Hallo ik heb Spotnet net een dag. En hij heeft het even gedaan maar uiteindelijk deed hij niks meer en gaf hij aan dat hij geen verbinding meer kon maken. Heb al in de server dingen aangepast maar nu geeft hij aan dat hij geen SSL heeft?
Volgens mij heeft Eweka ook geen SSl verbinding .
Kan je eens in je servers.xml kijken wat daar staat ?
Evt SSL=0 en port=119 aanpassen (als het niet zo staat bij jouw)
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.88.252" Username="username" Password="wachtwoord" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Username="username" Password="wachtwoord" Port="119" SSL="0" Connections="4" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="username" Password="wachtwoord" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
En waar moet ik het in aanpassen dan?
-
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer: