spotnet harder optreden
Moderator: Moderator Team
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Re: spotnet harder optreden
dispose berichten waren er gisteren t./m 4 april.
Je kan niets van usenet verwijderen
Je kan niets van usenet verwijderen
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Ik zal wel blind zijn, maar ik kan er echt geen vinden op http://groups.google.com/group/free.pt. Kun jij ze wel vinden? Zou je het tijdstip kunnen noemen waarop er eentje gepost is?
-
- Supporter
download all headers mbv newsleecher en zoek op dispose.
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Daar kan ik inkomen. Sinds FTD heb ik niet zoveel script kiddies meegemaakt, om de internals van spotnet te doorgronden. En eigenlijk is dat heel makkelijk, kijk met een hexviewer in de spotnet.exe, doe een sniffer loslaten op het moment dat spotnetspotnetuserforum schreef:zijn jullie wel helemaal lekker om al deze info openbaar te maken?
denk je dat alleen niet-brein medewerkers dit lezen?
jah, zal wel weer ... dat kunnen ze vast zelf ook wel allemaal uitpluizen maar om ze van alles op een presenteerblaadje te geven en flink de boeken open te gooien vind ik nogal onnozel, doe het dan iig via pm zeg.
TCP/IP dingen doet, lees je in op het NNTP protocol, leer iets over SQl voor de database, download alle headers van free.pt, free.willey en free.usenet. Het aardige is dat FTD een Borland Delphi applicatie is/was, en dat hele spotnet gebeuren een basic taaltje is, met een enorme footprint van .Net software wat benodigd is. En imho is het dat waar het continue fout gaat.
Ik heb geen problemen met het gebruik van spotnet, .Net, SQLite software matig gezien. Het geeft een redelijk FTD-achtig beeld, maar toch blijft in het achterhoofd hangen waarom al die problemen met diverse windows operating systems (ikzelf heb XP SP2, geen enkel probleem, behalve die dubbele troep die ik binnen krijg)
-
- Supporter
Scriptkiddie?
Neem aan dat je term gehoord hebt, maar niet weet wat het is.
Weet je wel wat het inhoudt, vind ik hem erg beledigend en niet in deze context passen.
Voor alle duidelijkheid.
Spotnet is een mooi initiatief, echter ben ik tegen iedere vorm van betutteling.
Spam en minder leuke berichten is helaas iets wat bij usenet hoort.
Echter wil ik wel zelf bepalen wat wel en niet door de beugel kan, of hier zelf de controle over hebben.
Op diverse fora is reeds te lezen hoe en wat mbt spotnet en de moderatie. (dus wat hier gemeld is, is niet nieuw)
Op het moment dat dit gebeurt, zonder dat ik weet of zie, wat er gemodereerd is, wordt er sensuur toegepast.
Ik heb hier bezwaar tegen.
Neem aan dat je term gehoord hebt, maar niet weet wat het is.
Weet je wel wat het inhoudt, vind ik hem erg beledigend en niet in deze context passen.
Voor alle duidelijkheid.
Spotnet is een mooi initiatief, echter ben ik tegen iedere vorm van betutteling.
Spam en minder leuke berichten is helaas iets wat bij usenet hoort.
Echter wil ik wel zelf bepalen wat wel en niet door de beugel kan, of hier zelf de controle over hebben.
Op diverse fora is reeds te lezen hoe en wat mbt spotnet en de moderatie. (dus wat hier gemeld is, is niet nieuw)
Op het moment dat dit gebeurt, zonder dat ik weet of zie, wat er gemodereerd is, wordt er sensuur toegepast.
Ik heb hier bezwaar tegen.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 05 apr 2011, 19:49, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Inderdaad, waarom scheld je diegenen die zich bezig houden met het doorgronden van de Spotnet werking (niet ik voor de duidelijkheid) en de aanvullende software die ze schrijven uit voor scriptkiddies?
Je weet kennelijk de betekenis niet van het woord scriptkiddies.
Je springt verder in je verhaal van de hak op de tak en afgezien daarvan klopt hetgeen je schrijft over werking van Spotnet ook nog eens niet volledig.
Je weet kennelijk de betekenis niet van het woord scriptkiddies.
Je springt verder in je verhaal van de hak op de tak en afgezien daarvan klopt hetgeen je schrijft over werking van Spotnet ook nog eens niet volledig.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
wheaten schreef:download all headers mbv newsleecher en zoek op dispose.
Heb de headers nu met NewsBin Pro binnengehaald en nu zie ik ze inderdaad wel. Bedankt voor de tip! Google heeft dus niet alle berichten.
-
Dat kun je regelen via keys.xml. Als je het huidige mod-team niet vetrouwd, kun je sleutel 2 vervangen door een sleutel van een ander team. Als je helemaal niemand vertrouwd, verander je gewoon een paar tekens in de standaard sleutel, zodat hij niet meer geldig is voor moderaties.wheaten schreef: Echter wil ik wel zelf bepalen wat wel en niet door de beugel kan, of hier zelf de controle over hebben.
-
- Supporter
Ik zeg niet dat ik het mod team niet vertrouw, ik zeg dat ik wil weten wat er gemod wordt en zelf wil bepalen of het spam is.
Als dat door de 2de key aan te passen is omzeilt wordt ga ik dat doen. Wat inderdaad werkt.
spam verbergen/delete kan ik zelf via SBG
Bedankt
Als dat door de 2de key aan te passen is omzeilt wordt ga ik dat doen. Wat inderdaad werkt.
spam verbergen/delete kan ik zelf via SBG
Bedankt
-
spotnet harder optreden
Vandaag was er ook weer iemand die ging zitten spammen voor ftdworld. Ik heb deze berichten allemaal gerapporteerd met de rechtermuisknop. Na ongeveer 1,5 uur waren de desbetreffende spots weg.
Bedankt moderators!
Bedankt moderators!