probleem bij inloggen/account
Moderator: Moderator Team
-
probleem bij inloggen/account
Als ik mijn gebruikersnaam invul en mijn wachtwoord van ziggo, dezelfde als waarmee ik op de site in log. Dan staat er dat het onjuist is terwijl ik wel inlog op de site. Ik heb ook geprobeerd in plaats van dat new.ziggo.nl mijn eigen hoof email in te vullen en dat werkt ook niet. Iemand hier ook problemen mee of ben ik de enige?
-
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Re: probleem bij inloggen/account
Waar eindigd jouw hoofd account op ? casema ,home, of ziggo ?
Gebruik afhankelijk van je account deze news servers
@casema.nl: gebruik news.casema.nl als server /gebruikersnaam en ww van hoofdaccount gebruiken
@home.nl: gebruik news.home.nl als server /gebruikersnaam en ww van hoofdaccount gebruiken
@ziggo.nl: gebruik news.ziggo.nl als server /gebruikersnaam en ww van hoofdaccount gebruiken
Dus is je account bij ziggo bijvoorbeeld 12345@home.nl gebruik je dit als gebruikersnaam met bijbehorend wachtwoord en de newsserver is dan news.home.nl
S6 ermee
Laat even weten of je eruit bent gekomen
@casema.nl: gebruik news.casema.nl als server /gebruikersnaam en ww van hoofdaccount gebruiken
@home.nl: gebruik news.home.nl als server /gebruikersnaam en ww van hoofdaccount gebruiken
@ziggo.nl: gebruik news.ziggo.nl als server /gebruikersnaam en ww van hoofdaccount gebruiken
Dus is je account bij ziggo bijvoorbeeld 12345@home.nl gebruik je dit als gebruikersnaam met bijbehorend wachtwoord en de newsserver is dan news.home.nl
S6 ermee

Laatst gewijzigd door Just Be op 04 apr 2011, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.

-
De inloggegevens van de Ziggo site zijn niet dezelfde als van de Ziggo usenet server.
Voor inloggen op de Ziggo usenet server is het hoofdemail adres en wachtwoord nodig.
Uitleg van Ziggo: https://www.ziggo.nl/producten/internet ... wsservice/
Voor inloggen op de Ziggo usenet server is het hoofdemail adres en wachtwoord nodig.
-
Het eindigt op @ziggo.nl.Just Be schreef:Waar eindigd jouw hoofd account op ? casema ,home, of ziggo ?
S6 ermee![]()
Maar het hoofdaccount is toch gewoon het account waarmee je inlogt op de website?
Of bestaat er nog een ander account.
Ik heb news.ziggo als server gebruikt en me gebruikersnaam en ww gebruikt waarmee ik op de ziggo site inlog om naar ''mijn ziggo'' te komen. Dat is ook het enige gebruikersnaam/wachtwoord wat ik heb bij ziggo voor zover ik weet.
Maar het werkt nog steeds niet.
-
oow ik zag je reactie helemaal niet,hjvbft schreef:De inloggegevens van de Ziggo site zijn niet dezelfde als van de Ziggo usenet server.
maar dankjewel ik zal even kijken.
Ik laat het weten als het is gelukt waar ik niet veel vertrouwen in heb maar ik zal kijken

-
Je hoofd account is hetzelfde als je gebruikt voor je hoofd email account bijvoorbeeld
Dan inderdaad als newsserver news.ziggo.nl gebruiken
Dan inderdaad als newsserver news.ziggo.nl gebruiken

-
Ik begrijp het eigenlijk niet.
Ik weet niet of ik wel een account heb van de ziggo usenet server.
Ik weet niet of ik wel een account heb van de ziggo usenet server.
-
de account voor de usenet server is het zelfde account als je gekregen hebt bij het aan melden bij ziggo voor internet(dus niet de aanmelding op hun site)
toen je je heb aangemeld bij ziggo voor je internet heb je een account gekregen bijv je achternaam (of wat je doorgegeven hebt) gevolgd door @ziggo.nl
Wat is je email adres van ziggo ? dat is je hoofd account daar heb je ook een wachtwoord bij , die moet je gebruiken in Spotnet
toen je je heb aangemeld bij ziggo voor je internet heb je een account gekregen bijv je achternaam (of wat je doorgegeven hebt) gevolgd door @ziggo.nl
Wat is je email adres van ziggo ? dat is je hoofd account daar heb je ook een wachtwoord bij , die moet je gebruiken in Spotnet

-
ja toen ik het drie keer had gelezen kreeg ik dat wel een beetje door hahaJust Be schreef:de account voor de usenet server is het zelfde account als je gekregen hebt bij het aan melden bij ziggo voor internet(dus niet de aanmelding op hun site)
maar ik zit nu dus te kijken wat me wachtwoord is van me email
maar dan zie ik bolletjes staan dus kan ik hem niet zien
ik kan ook geen vinkjes weghalen ofso
-
Heb je nergens meer de brief van ziggo ?
Daar staan alle gegevens in van je hoofd account
Altijd handig om je Wachtwoord ergens op te schrijven, als je pc crashed weet je dus niet meer hoe je in je email komt ???
Daar staan alle gegevens in van je hoofd account
Altijd handig om je Wachtwoord ergens op te schrijven, als je pc crashed weet je dus niet meer hoe je in je email komt ???