Ik heb het probleem dat spotnet zaterdag rond 15:00 niet meer bijwerkt.
Heb al geprobeerd om het opnieuw te installeren maar dit helpt ook niet.
Zouden jullie mij kunnen helpen.
Ik heb op dit moment spotnet 1.7.4
heb al geprobeerd om opnieuw te installeren maar dit mocht niet baten.
Alvast bedankt.
gr
Windows versie: Usenet Provider: Internet Provider: Antivirus / Firewall*: Wanneer ontstond het probleem? Spotnet versie: Met welk programma download je: Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Wat is het probleem? Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?
Er zijn meer mensen die hiermee problemen hadden, en lag aan hun provider.
Gebruik anders de zoek funtie eens van het forum , mischien staat er ergens iets bij waar je wat aan hebt ?
Ook ik heb dat probleem. Spotnet doet alles ...behalve nieuwe spots ophalen. Ik zal mijn "lijstje" hieronder plaatsen.
Windows versie: Windows 7 32 bits
Usenet Provider: Tweaknews
Internet Provider: Zeelandnet
Antivirus / Firewall*: AVG Free/Windows
Wanneer ontstond het probleem? donderdagavond (31/3) rond 18:15 (laatste zichtbare post bij Films)
Spotnet versie: 1.7.4
Met welk programma download je: SABNZBD via een Synology NAS
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Niet dat ik weet
Wat is het probleem? Spotnet toont geen nieuwe spots meer, terwijl deze er wel zijn (getest via Spotlite)
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? Spotnet uninstall + herinstallatie --> mocht niet baten. Andere server voor headers gebruikt (textnews.cambridge....) --> zelfde effect. Reacties worden wel netjes getoond van bestaande spots maar ik krijg het idee dat mijn lokale db corrupt is of zo....
Hernoem de map C:\ProgramData\Spotnet naar C:\ProgramData\Spotnet.BAK
Start spotnet en vul je gegevens opnieuw in. Als spotnet klaar is met maken van database, het automatisch bijwerken uitschakelen en dan zou het weer moeten lopen als een zonnetje
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
Dankjewel stoledo.
Hij is inmiddels weer up-to-date, maar ik ben uiteraard wel mijn opgebouwde historie kwijt. Dit lijkt me toch een bug in spotnet zelf en niet, zoals door veel andere aangegeven, een probleem bij de usenet provider.
In ieder geval bedankt voor je hulpvaardigheid.
Het probleem ligt in dit geval toch bij de provider. Er zijn verschillende mensen die dit probleem met tweaknews hebben of gehad hebben. Vreemde hiervan is dat dit vaker schijnt terug te komen en het is steeds op een zaterdag dat het probleem ontstaat.
Er zijn ook een hoop mensen die daarvoor hebben gebeld naar tweaknews, dus het probleem zal bekend zijn.
Overigens las ik zojuist op een ander forum dat het probleem te maken zou hebben met de verhoging van de retentie bij tweaknews. Ik kan dit natuurlijk niet bevestigen, aangezien ik zelf geen tweaknews heb.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.