spotnet harder optreden
Moderator: Moderator Team
-
Re: spotnet harder optreden
Heb de 2 groepen bekeken.
In "alt.binaries.spotnet" staan een paar nzb bestanden.
In "alt.binaries.spotnet.req" staat nog niets.
Er waren ook servers die deze groepen nog niet hebben of nog leeg zijn.
Beide zijn nieuwe groepen. Hierdoor duurt het langer voordat alle usenet servers deze groepen ondersteunen.
De nzb bestanden die nu in "a.b.spotnet" staan zijn ook geplaatst in a.b.boneless en allemaal van dezelfde poster.
Heb een nzb uit a.b.spotnet gedownload en het is een normale nzb.
De nzb is dus in 2 groepen (crosspost) geplaatst door de poster.
Dit is dus niet door Spotnet gedaan. Wat in de nzb staat is ook gespot op Spotnet.
Bij de spot word de poster als tag gebruikt.
Conclusie: De groep "alt.binaries.spotnet" word niet gebruikt voor moderatie in Spotnet/Spotnet/SpotWeb.
In "alt.binaries.spotnet" staan een paar nzb bestanden.
In "alt.binaries.spotnet.req" staat nog niets.
Er waren ook servers die deze groepen nog niet hebben of nog leeg zijn.
Beide zijn nieuwe groepen. Hierdoor duurt het langer voordat alle usenet servers deze groepen ondersteunen.
De nzb bestanden die nu in "a.b.spotnet" staan zijn ook geplaatst in a.b.boneless en allemaal van dezelfde poster.
Heb een nzb uit a.b.spotnet gedownload en het is een normale nzb.
De nzb is dus in 2 groepen (crosspost) geplaatst door de poster.
Dit is dus niet door Spotnet gedaan. Wat in de nzb staat is ook gespot op Spotnet.
Bij de spot word de poster als tag gebruikt.
Conclusie: De groep "alt.binaries.spotnet" word niet gebruikt voor moderatie in Spotnet/Spotnet/SpotWeb.
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Zonde van je tijd, ik kwam deze groepen in februari tegen en gaf deze alleen maar aan als voorbeeld voor wheaten.hjvbft schreef:Heb de 2 groepen bekeken.
Ik bedoelde er mee te zeggen dat er meer met Spotnet gebeurd dan dat in de inmiddels overbekende groepen te zien is.
Het gaat dus niet om deze 2 groepen, er zijn er meer en ook een beetje 'outside the box' denken brengt iemand soms op het spoor van hetgeen men zoekt. Vandaar mijn opmerking in mijn eerdere post.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
SBG V2 zojuist gespot.
Werkt met free willey en de fake id lijst van spot-net.nl
Werkt met free willey en de fake id lijst van spot-net.nl
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Als er ergens opgetreden moet worden door een moderator is het zeker bij een spot van pimpelpaars.
Is geplaatst door GunOpjeHoofd en breekt echt alle fatsoensnormen, is te vinden bij <KNIP> in flac
Zal hier een klein stukje plaatsen, het ergste zal ik achterwege laten
Yo pimpelpaars,......
Hopelijk wordt hier wat mee gedaan anders is het einde zoek!!
Groet, schou954
Is geplaatst door GunOpjeHoofd en breekt echt alle fatsoensnormen, is te vinden bij <KNIP> in flac
Zal hier een klein stukje plaatsen, het ergste zal ik achterwege laten
Yo pimpelpaars,......
Spam hoeft niet herhaald te worden op dit forum, je standpunt is duidelijk
Helaas is het afwachten of er ooit een anti spam beschikbaar komt om users te blokkeren op je eigen machine

Helaas is het afwachten of er ooit een anti spam beschikbaar komt om users te blokkeren op je eigen machine

- Gup
Hopelijk wordt hier wat mee gedaan anders is het einde zoek!!
Groet, schou954
-
@ schou954, het team op dit forum modereert niet op Spotnet, zij modereren en beheren dit forum.
Een spot melden op Spotnet doe je door in de verzamellijst op de spot te gaan staan.
Daarna met de rechter muisknop klikken en in het pop-up menu de optie post melden selecteren.
Hier vul je dan in waarom je de spot meldt. In dit geval bijvoorbeeld: Het gebruik van schuttingtaal.
Een spot melden op Spotnet doe je door in de verzamellijst op de spot te gaan staan.
Daarna met de rechter muisknop klikken en in het pop-up menu de optie post melden selecteren.
Hier vul je dan in waarom je de spot meldt. In dit geval bijvoorbeeld: Het gebruik van schuttingtaal.
-
Mooi stukje werk, mijn complimenten en ga vooral zo door.wheaten schreef:SBG V2 zojuist gespot.

-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
asenegawa schreef:Mooi stukje werk, mijn complimenten en ga vooral zo door.wheaten schreef:SBG V2 zojuist gespot.
Dank U. Waarschijnlijk de interface nog wat optimaliseren.....
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Ja ja ik moet weer even.
Het grote verschil (afgezien van het technische verschil usenet tegenover forum) is dat indien ik het niet eens ben met een moderatie ik bij een gemodereerd forum (zoals dit van spotnet of van Friese waakhonden om maar wat te noemen) ik in discussie kan gaan met de moderator.
Ik kan aangeven waarom het nodig is ferme taal te gebruiken etc etc. Hierna wordt op de meeste fora een keus geboden. Een waarschuwing afgegeven voordat er een IPban wordt gedaan. FTD had een heel strafpuntensysteem.
Maar vrijheid blijheid natuurlijk, als men door anderen uitgegeven waarschuwingen niet meer wil zien binnen zijn eigen database is dat natuurlijk een ieders goed recht.
Ik wil zelf kiezen wat ik zie en niet zie. En hier is de plek voor de vraag... hoe kan ik dat instellen, of is dit een (positieve censuur die ik voor lief moet nemen bij Spotnet?)
Het grote verschil (afgezien van het technische verschil usenet tegenover forum) is dat indien ik het niet eens ben met een moderatie ik bij een gemodereerd forum (zoals dit van spotnet of van Friese waakhonden om maar wat te noemen) ik in discussie kan gaan met de moderator.
Ik kan aangeven waarom het nodig is ferme taal te gebruiken etc etc. Hierna wordt op de meeste fora een keus geboden. Een waarschuwing afgegeven voordat er een IPban wordt gedaan. FTD had een heel strafpuntensysteem.
Maar vrijheid blijheid natuurlijk, als men door anderen uitgegeven waarschuwingen niet meer wil zien binnen zijn eigen database is dat natuurlijk een ieders goed recht.
Ik wil zelf kiezen wat ik zie en niet zie. En hier is de plek voor de vraag... hoe kan ik dat instellen, of is dit een (positieve censuur die ik voor lief moet nemen bij Spotnet?)
-
Er kan niet gekozen worden om per moderatie aan te geven of deze toegepast mag worden. De moderatie is er.
Er is ook geen mogelijkheid om de moderatie aan/uit te zetten.
Reageren op een moderatie is lastig omdat de spot/bericht dan niet meer zichtbaar is.
Je zou hiervoor een verzoek kunnen doen als dit nog niet gedaan is in de Spotnet Feature tracker.
Inmiddels een ticket aangemaakt in de Spotnet - Feature tracker
Naam ticket: De "verkeerde spots" (spam, virus enz.) verbergen/tonen.
Hiermee krijgt de spotter de mogelijkheid om te reageren op moderatie.
Andere kunnen ervoor kiezen de spots die gemodereerd zijn toch te tonen.
Er is ook geen mogelijkheid om de moderatie aan/uit te zetten.
Reageren op een moderatie is lastig omdat de spot/bericht dan niet meer zichtbaar is.
Je zou hiervoor een verzoek kunnen doen als dit nog niet gedaan is in de Spotnet Feature tracker.
Inmiddels een ticket aangemaakt in de Spotnet - Feature tracker
Naam ticket: De "verkeerde spots" (spam, virus enz.) verbergen/tonen.
Hiermee krijgt de spotter de mogelijkheid om te reageren op moderatie.
Andere kunnen ervoor kiezen de spots die gemodereerd zijn toch te tonen.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 04 apr 2011, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dank je voor je info.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden, hoe makkelijk iedereen toch het eens is met moderatie door een onbekende moderator of meerdere moderatoren. Ze hebben zich niet voorgesteld, zijn niet bereikbaar. Het is absoluut het recht van de maker om veranderingen aan te brengen in de (mijn) database. Maar ik herinner me nog discussies over cookies van IE, nou dan is dit wel heel andere koek.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden, hoe makkelijk iedereen toch het eens is met moderatie door een onbekende moderator of meerdere moderatoren. Ze hebben zich niet voorgesteld, zijn niet bereikbaar. Het is absoluut het recht van de maker om veranderingen aan te brengen in de (mijn) database. Maar ik herinner me nog discussies over cookies van IE, nou dan is dit wel heel andere koek.