gooit de film door elkaar!!
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: telfort
gooit de film door elkaar!!
als ik een film binnen haal via spotnet en daarna herstel en uitpak en brandt dan staat de hele film door elkaar heen, is nu al een aantal keren gebeurd!!!
Heeft iemand daar een verklaring of oplossing voor!!
MVG Michel
MVG Michel
-
Re: gooit de film door elkaar!!
Hoi Michel!
Speelt de film wel op juiste volgorde als je hem op je computer afspeelt?
Speelt de film wel op juiste volgorde als je hem op je computer afspeelt?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Ik verplaats dit even naar off-topic. Dit heeft namelijk niks met spotnet te maken 

-
Michel, In welk formaat haal jij die film binnen? dvd, divx, mpg???michel74 schreef:als ik een film binnen haal via spotnet en daarna herstel en uitpak en brandt dan staat de hele film door elkaar heen, is nu al een aantal keren gebeurd!!!
MVG Michel
-
ik haal de film DVD5 film binnen!! en brandt de film met shrink, dat doe ik altijd en heb daar nog nooit problemen mee gehad, dus ik snap er echt helemaal niets van??
en als ik de film afspeel via shrink, dan is de film wel gewoon op volgorde!!
en als ik de film afspeel via shrink, dan is de film wel gewoon op volgorde!!
Laatst gewijzigd door michel74 op 03 apr 2011, 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heb je al eens geprobeerd om met een ander programma te branden. Misschien een bepaalde instelling fout staan in shrink?
Als de bestanden zijn uitgepakt, is het dan een iso-bestand of gewoon losse files (Video TS en audio TS map)??
Als de bestanden zijn uitgepakt, is het dan een iso-bestand of gewoon losse files (Video TS en audio TS map)??
-
hij geeft geen ISO bestand aan, maar gewoon videoTS en audio, maar dat is toch raar, brandt altijd met shrink.
Ik ga het wel eens proberen met NERO.
Maar sinds SPOTNET een error aan geven heeft, weet even niet meer precies hoe die heette, maar dat de spots niet meer binnen gehaald konden worden, heeft ie deze fout, misschien dat dat er iets mee te maken heeft??
Ik ga het wel eens proberen met NERO.
Maar sinds SPOTNET een error aan geven heeft, weet even niet meer precies hoe die heette, maar dat de spots niet meer binnen gehaald konden worden, heeft ie deze fout, misschien dat dat er iets mee te maken heeft??
-
Afhankelijk van de windows versie die je gebruikt zou je het volgende eens kunnen proberen:
Vista/Win7: Hernoem de map C:/Programdata/Spotnet naar C:/Programdata/Spotnet.BAK en start spotnet opnieuw op. Vul je gegevens opnieuw in en schakel na het opbouwen van je database het automatisch bijwerken uit.
Windows XP: Hernoem de map C:/Documents and Settings/All users/Local/App Data/Spotnet naar C:/Documents and Settings/All users/Local/App Data/Spotnet.BAK en start spotnet opnieuw op. Vul je gegevens opnieuw in en schakel na het opbouwen van je database het automatisch bijwerken uit.
Vista/Win7: Hernoem de map C:/Programdata/Spotnet naar C:/Programdata/Spotnet.BAK en start spotnet opnieuw op. Vul je gegevens opnieuw in en schakel na het opbouwen van je database het automatisch bijwerken uit.
Windows XP: Hernoem de map C:/Documents and Settings/All users/Local/App Data/Spotnet naar C:/Documents and Settings/All users/Local/App Data/Spotnet.BAK en start spotnet opnieuw op. Vul je gegevens opnieuw in en schakel na het opbouwen van je database het automatisch bijwerken uit.
-
heel erg bedankt voor alle hulp en de reacties, ik zal het laatste ook nog eens proberen, maar heb net de film met NERO gebrand en nu doet ie het wel!!! snap er niets van hoor van shrink, al jaren gebruik ik die en nu opeens dit.
Hebben jullie misschien nog tips over andere brandproggies??
MVG michel
Hebben jullie misschien nog tips over andere brandproggies??
MVG michel
-
Mooi dat het met Nero wel lukt. Om antwoord te geven op je vraag: Ik gebruik altijd Imgburn, freeware en erg simpel.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."