Voor de mensen die van getallen houden:
Momenteel 01-04-2011 19:36:
- Totaal 6582 spam meldingen
- Hiervan zijn er 835 uniek.
- Hieronder een overzichtje. links het aantal meldingen per spot en rechts het aantal spots.
dus 4 - 29, 29 spots hebben 4 meldingen dat het spam is.
Wat gebeurt er nu met de vorige versie? Deze is nog te downloaden maar word deze nog aangepast (o.a. iconen)?
Is het niet mogelijk/makkelijker om per skin een topic te maken? Nu staan 2 skins in één topic.
Ziet er mooi uit deze skin. De volgorde van de reacties is ditmaal omgedraaid; de nieuwste boven en de oudste onder. Is dit eenvoudig te wijzigen in mijn .tpl bestand? Want ikzelf heb liever de oudste reactie bovenaan.
Ik heb nog een fout gevonden in het spot.tpl bestand ("t/m" i.p.v. "van de"). Ook heb ik een aanpassing gedaan waardoor het makkelijker is om het aantal spots per pagina aan te passen (heb hem zelf op 25 gezet, 10 vond ik wat aan de lage kant). Zie hieronder (eerst de oude en dan de aangepaste):
<script>
show = 0;
showcomments(0);
function oldercomments() {
if ((show + 10) <= itotaalcomments) {
show = show + 10;
showcomments(show);
}
}
function newercomments() {
if (show > 0) {
show = show - 10;
if (show < 0) show = 0;
showcomments(show);
}
}
function firstcomments() {
show = 0;
showcomments(show);
}
function lastcomments() {
show = Math.floor(itotaalcomments / 10) * 10
showcomments(show);
}
function showcomments(vanaf) {
for (i=0;i<itotaalcomments;i++) {
if (i >= vanaf && i < vanaf+10) {
document.getElementById('commentsbox').getElementsByTagName('table')[(i*2)].style.display = 'block'
document.getElementById('commentsbox').getElementsByTagName('table')[((i*2)+1)].style.display = 'block'
} else {
document.getElementById('commentsbox').getElementsByTagName('table')[(i*2)].style.display = 'none'
document.getElementById('commentsbox').getElementsByTagName('table')[((i*2)+1)].style.display = 'none'
}
}
document.getElementById('commentno').innerHTML = (vanaf+1) + " van de " + (vanaf+10);
}
</script>
Weet iemand wat er gebeurt met de meldingen die gebruikers kunnen geven met deze skin? Waar worden die meldingen naartoe gestuurd? Worden deze door moderators bekeken? En zoniet, waarom kan er dan een toelichting bij gegeven worden?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.