incomplete bestanden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
padrino
Answers: 0
Usenet: XSNews

incomplete bestanden

Bericht door padrino »

Ik had een vraagje de laatste tijd merk ik dat veel bestanden incompleet zijn, ligt het aan mij of hebben meerdere mensen er last van :? in het verleden in de tijd van ftd had ik altijd alles compleet, maar de laatste tijd heb ik dat ik elke film, game of dergelijk dat ik download moet gaat parren. Het gebeurd nu veel meer dan in het verleden. Ik heb zelf Download2day laatste tijd gebruikt en op het moment heb ik XSNews.

Prefix [VRAAG] toegevoegd
- stoledo

hjvbft

Re: incomplete bestanden

Bericht door hjvbft »

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

Dit kan ook soms liggen aan een verkeerd nzb-bestand. Heb hier gisteren ook 2 keer veel incomplete bestanden gehad. Vervolgens via binsearch op bestandnaam gezocht en zo correcte nzb binnengehaald. Daarna geen enkel incompleet bestand bij dezelfde spots. Dit ligt voor zover ik dat nu kan beoordelen echter niet aan spotnet zelf, maar aan degene die de spot aanmeld. Hier is dus weinig aan te doen denk.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer