Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Fl!pM0d3
Answers: 0

Re: iedereen met eweka problemen

Bericht door Fl!pM0d3 »

Nou denk dat ik weet wat het is en heb ook al een soort oplossing.
Eweka's database gaat niet verder terug meer dan 12-02-2011
En heb nu voor alles news2.neva.ru gebruikt en hij pakt hem nu wel.

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Hij laad eerste keer wel zo traag als dikke ....... op maar heb nu wel 353.784 spots in me database t/m 2009 terug.
En heb nu ook me 8 Eweka verbindingen over om te leeche :D
Hoop wel dat Eweka hier wat aan gaat doen.

michiel1231

Bericht door michiel1231 »

Hoi iedereen!

Ik heb ook eweka, maar i.c.m. spotnet wil het niet werken. Het inloggen lukt namelijk niet. Ik vul bij adres newsreader55.eweka.nl of 81.171.64.101 in. Bij provider heb ik Eweka of "Anders" geprobeerd, met beide zonder succes.

Ik blijf de error 502 "authentication failed"; gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet krijgen. Ik heb al een uitzondering bij AVG gedaan op dit programma en voor de rest heb ik geen firewall oid.

Het zou fijn zijn als iemand mij op een voorgaande post zou kunnen wijzen, of het alsnog uit te leggen.
Bij voorbaat dank,
Michiel

Braindamage

Bericht door Braindamage »

Hier nog gekker; ik vul in
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Heb nu een retentie tot ongeveer 2009, (+300.000 spots) da's prima :mrgreen:
Maar bij de ene NZB-knop werkt het wel, en kan ik daadwerkelijk een NZB krijgen, bij een andere niet (Kan geen verbinding maken, authenticatie verplicht)

Bijvoorbeeld: Muziek
Brian bromberg - hands (2009) spot van messed werkt niet...
Brian Bromberg - Brian Bromberg (1993) van Graafland werkt wel...

Bij films lijkt alles trouwens wel perfect te werken, het heeft dus met de bestandsnaam van de spotter te maken lijkt het wel....

Voor de goede orde, ik gebruik Spotnet alleen om een NZB te maken.
Voor downloaden heb ik een andere machine ;-)

Sysytem II

Bericht door Sysytem II »

Lastig, ik ga 'maar' tot 117.568. De database verwijderen leverde een getal van ca. 3.000 spots op. Uiteraard had ik de database gebackupped en nu staat alles weer op 117.568. Ik gebruik geen Eweka maar Download2Day. Erg vreemd dat deze niet voorkomt in de vocabulaire van Spotnet als provider.

guzzi

Bericht door guzzi »

@braindamage

je download met andere software dus ik zou buiten spotnet om de nzb ophalen en testen of je dit wel kan downloaden.

hij staat hier: http://www.binsearch.info/?b=Brian+Brom ... 29&max=250

lukt dit wel dan de providergegevens van je download-software vergelijken met de gegevens in servers.xml van spotnet :D

boko111

Bericht door boko111 »

350000 spots en nzb automatisch naar garbit TOP (yt howto is in de maak)

boko111

Bericht door boko111 »

LET OP als je via grabit download niet alle connections gebruiken zet er altijd 1 uit anders krijg je een error in spotnet 'kan geen verbinding maken 502 authentication failed" dit omdat alle connecties in gebruik zijn ;)

michiel1231

Bericht door michiel1231 »

boko111 schreef:LET OP als je via grabit download niet alle connections gebruiken zet er altijd 1 uit anders krijg je een error in spotnet 'kan geen verbinding maken 502 authentication failed" dit omdat alle connecties in gebruik zijn ;)
Bedankt. Een simpele oplossing die mijn probleem verhelpt!

Rhein

Bericht door Rhein »

Hello allemaal aangenaam kennes te maken.

Ik heb nu al verschillende opties geprobeerd en telkens als het lukt is het maar voor een keer dat ik een reactie kan plaatsen,daarna foutmeldingen (Avast: zegt in uw email programa diend u SSL 3.0 en TLS 1.0 uit te zetten,maar dat help niet bovendien kan ik dan niet meer in postvak msn)
Of ik krijg e melding uw provider ondersteund geen ssl enz.

Ik gebruik nu onderstaande code.

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.202" Username="gebruikersnaam" Password="xxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.202" Username="gebruikersnaam" Password="xxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="gebruikersnaam" Password="gebruikersnaam==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Kan iemand mij hier verder mee helpen aub.

DarkChild

Bericht door DarkChild »

Fl!pM0d3 schreef:Nou denk dat ik weet wat het is en heb ook al een soort oplossing.
Eweka's database gaat niet verder terug meer dan 12-02-2011
En heb nu voor alles news2.neva.ru gebruikt en hij pakt hem nu wel.

<Spotnet>
</Spotnet>

Hij laad eerste keer wel zo traag als dikke ....... op maar heb nu wel 353.784 spots in me database t/m 2009 terug.
En heb nu ook me 8 Eweka verbindingen over om te leeche :D
Hoop wel dat Eweka hier wat aan gaat doen.
Werkt prima! Al moet ik daarna wel de settings.xml weer aanpassen naar mijn Eweka account omdat de news2.neva.ru server slechts de headers binnenhaalt, maar geen NZB's wil maken (verificatie vereisd bla bla)

Wel raar dat je wel headers, maar geen posts kan binnenhalen, maar goed

Is het verstandig om in de HEADER settings news2.neva.ru te laten of staan of maakt het niets uit om het voor toekomstige headers gewoon Eweka te laten zijn.

Oftewel: haalt de 1 meer nieuwe spots binnen dan de ander?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer