Windows versie:nvt Usenet Provider:nvt Internet Provider:nvt Antivirus / Firewall*:nvt Wanneer ontstond het probleem? nadat ik het gedownload had Spotnet versie: nieuwste Met welk programma download je: Utorrents Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Wat is het probleem? IK weet niet hoe ik in moet loggen, met welk user account/w8woord Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? Een forum account gemaakt en zelf proberen op te lossen
Er staat bij account naam/wachtwoord klopt niet. en op de site staat nergens over een account maken...
Ik moet mijn internet provider en mijn account erbij maar welk account!?
Laatst gewijzigd door syrami op 27 mar 2011, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
In Spotnet heb je de usenetaccount van Ziggo nodig. Hiervoor gebruik je als gebruikernaam het hoofd-emailadres van Ziggo (wat je van ziggo toegewezen hebt gekregen), met het daarbij behorende wachtwoord nodig. Als server vul je news.ziggo.nl in.
Laat even weten of het gelukt is.
Succes;)
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.