steeds minder spots

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

corenlia
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn glasvezel

Re: steeds minder spots

Bericht door corenlia »

gerstr schreef:het kan zijn dat je database corrupt is geraakt en dat Spotnet daarom vergelijking op datum en tijd niet meer goed uitvoert.

Om te testen of dit het geval is kun je het volgende doen:
1. Spotnet opstarten - aantal spots van vandaag of gisteren even tellen of screenshot oid
2. spotnet afsluiten
3. hernoem c:\programdata\spotnet naar c:\programdata\spotnet.bck
4. spotnet opstarten
5. payserver gegevens invullen
6. aantal spots van vandaag of gisteren checken

Als je nu idee hebt dat nieuwe database er veel beter uitziet laat je gewoon de settings zoals ze nu zijn. Zo niet gooi je de nieuwe folder c:\programdata\spotnet weg en hernoem je de folder c:\programdata\spotnet.bck naar c:\programdata\spotnet en ben je weer terug waar je was

laten jullie weten ajb?
ik heb het geprobeerd maar bij mij schiet dat niet op

gerstr

Bericht door gerstr »

corenlia schreef:
gerstr schreef:het kan zijn dat je database corrupt is geraakt en dat Spotnet daarom vergelijking op datum en tijd niet meer goed uitvoert.

1. Spotnet opstarten - aantal spots van vandaag of gisteren even tellen of screenshot oid
2. spotnet afsluiten
4. spotnet opstarten

Als je nu idee hebt dat nieuwe database er veel beter uitziet laat je gewoon de settings zoals ze nu zijn. Zo niet gooi je de nieuwe folder c:\programdata\spotnet weg en hernoem je de folder c:\programdata\spotnet.bck naar c:\programdata\spotnet en ben je weer terug waar je was

laten jullie weten ajb?

wat schiet er precies niet op corenlia?

corenlia

Bericht door corenlia »

gerstr schreef:
corenlia schreef:

2. spotnet afsluiten
4. spotnet opstarten

laten jullie weten ajb?

wat schiet er precies niet op corenlia?
dat ik niks meer of minder spots binnen krijg,maar het kan ook wel zo zijn dat alles wel binnenkomt maar dat ik het persoonlijk wel weinig vind

gerstr

Bericht door gerstr »

en heb je mijn test gedaan?

corenlia

Bericht door corenlia »

gerstr schreef:en heb je mijn test gedaan?
heb ik gedaan

nuevenwel

Bericht door nuevenwel »

Over het algemeen denk ik dat je kan stellen dat sinds het sluiten van FTD een aantal, op FTD zeer actieve spotters, een tijdje rust hebben genomen. Dat verklaart dat er sinds die tijd toch wel minder gespot wordt, althans, via de wijze waarop Spotnet werkt.
Als je het resultaten van het programma Spotnet vergelijkt met andere spot programma's die allemaal min of meer uit dezelfde bron putten (free.pt), zoals ftdworld.nl, nl-noob.nl, spotnet-web.nl, nzbspots.org, dan blijkt dat, in ieder geval bij mij (en dat kan natuurlijk door mijn usenet provider komen) spotnet veruit de meeste en de meest actuele spots geeft.
Daarnaast doet Spotnet dat ook nog eens snel, sommige van de alternatieven hebben lang nodig om te laden.

Ik denk dat als Spotnet even voldoende tijd gegeven wordt, en er alternatieven als hiervoor genoemd zijn waar spotters die niet gebruik willen maken van Spotnet terecht kunnen, het aantal spots in de komende tijd wel weer zal toenemen. Vergeet niet dat FTD nu pas een kleine maand gesloten is, en veranderingen tijd nodig hebben. Bekijk het eens van de andere kant: sinds 1 maart is Spotnet ontzettend gegroeid, is het programma ontzettend verbeterd, gaat het er steeds beter aan toe ten aanzien van reacties en onzinposts, en neemt het aantal spots zie ik iedere dag toe. Geduld dus. :thanku:
Laatst gewijzigd door Anonymous op 27 mar 2011, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: links verwijderd
Recht bestaat niet in Nederland, alleen maar kromme regelgeving

gerstr

Bericht door gerstr »

Ik ben blij dat je het ook in dit perspectief kunt zetten nuevenwel en ik ben het erg met je eens. Ook ik heb naar de alternatieven gekeken en merk dat naast de snelheid en actualiteit van Spotnet met je eigen lokale database ook de mogelijkheid om te tweaken (bv. advanced filters) een groot voordeel is tov de online alternatieven. Daarnaast denk ik ook dat we met elkaar een mooie community aan het opbouwen zijn die iedereen helpt om optimaal plezier te hebben van zijn/haar hobby.

Het lijkt al langer geleden - maar we zijn idd hier iets meer dan een maand geleden begonnen iedereen op te vangen met vragen en problemen en suggesties.

edmee71

Bericht door edmee71 »

ik heb hetzelfde met xsnews. ik post steeds cd''s maar ik zie ze niet terug. sinds gisterenavond ook al geen nieuwe spots meer gezien. jammer... maar het is even afwachten.

gerstr

Bericht door gerstr »

edmee71 schreef:ik heb hetzelfde met xsnews. ik post steeds cd''s maar ik zie ze niet terug. sinds gisterenavond ook al geen nieuwe spots meer gezien. jammer... maar het is even afwachten.

check even draadje bij XsNews hierover (houden we dit specifieke XsNews probleem centraal): viewtopic.php?f=16&t=211&p=20696#p20696

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer