Windows versie: Usenet Provider: Eweka Internet Provider: Xs4all Antivirus / Firewall*: nod32 + windows7 firewall Wanneer ontstond het probleem? Nooit goed geweest Spotnet versie: laatste 1.7.4 Met welk programma download je: Newsleecher Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Nee Wat is het probleem? Ik zag in mijn spotnet steeds alleen de spots van de laatste 2 dagen terwijl ik weet dat er meer is van die spotter. Bijvoorbeeld spotter jack1964 Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?
Ik zie nu wel spots ouder dan 2 dagen en als ik op "bijwerken" kili dan gebeurt dat ook maar..... met het bijwerken worden alleen de spots van vandaag en gisteren geinstalleerd. Die database die te downloaden is die is van ruim 2 weken geleden. Kan iemand misschien een recentere database voor me online zetten. Ik heb nu een gat van ruim twee weken waarin geen spots in mijn database staan.
Laatst gewijzigd door Knopie88 op 25 mar 2011, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Okee gedaan maar dat helpt niets. Ik zie heel even over scherm flitsen dat er nieuwe updates zijn. Het gaat zo snel dat ik niet kan lezen hoeveel maar het is een getalletje met 2 digits. Mijn "newsreader.eweka.nl.db" is ook maar 512kb groot.
Er zouden een paar duzend nieuwe spots moeten worden ingevoerd...
Heb ik ergens een setting verkeerd staan voor het aantal spots wat gerdownload moet worden?
Ik heb op "volledig overzicht" geklikt en dan zie ik rechtsbovenin dat er 497 spots in mijn nieuw aangemaakte database staan. dat klopt niet. Moeten er veel meer zijn.
Hmm ik denk dat ik de oplossing gevonden heb. Ik heb automatisch bijwerken uitgezet en nu handmatig aan het bijwerken. Er komen nu duizenden spots binnen.
ok, om helemaal database vers op te laten bouwen kun je volgende doen:
sluit spotnet af
hernoem c:\programdata\spotnet\<jouw providernaam>.db naar c:\programdata\spotnet\<jouw providernaam>.db.bck
start spotnet op
vul je eigen payserver gegevens in
en testen
Na automatiosch updaten uitzetten en dan spotnet opnieuw opstarten en dan handmatig updaten heb ik nu 262.318 spots in mijn database in plaats van de 497 spots die ik eerst alleen maar had.
Misschien nu weer teveel.... lol
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.