ik kan niet inloggen
Moderator: Moderator Team
-
- Internet: ziggo
ik kan niet inloggen
Elke keer als ik wil inloggen krijg ik een bericht, kan geen verbinding maken met de server er is een time out opgetreden.
Wat gaat er bij mijn fout.
Wat gaat er bij mijn fout.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Tele2
Re: ik kan niet inloggen
Dag allemaal,
Allereerst complimenten voor de soepvraag met het registreren
. Ik ben een FTD banneling die ergens anders zijn heil moet zoeken.
Ik wil gelijk inhaken op dit topic aangezien ik hetzelfde probleem heb. In eerste instantie heb ik mijn servergegevens ingevoerd bij spotnet. Gevolg was dat ik met ca. 500 bytes download. Later zag ik pas dat ik de optie nzb opslaan kon kiezen en via SABNZB (mijn gebruikelijke prog) kon downloaden. Nu komt mijn probleem;
Telkens als ik posts en spots zoek krijg ik een foutmelding (vaak wel, soms niet) waardoor ik mijn downloadgrage posts/spots niet kan openen. Het betreft hetzelfde probleem als de topicopener. Nu heb ik geprobeerd mijn servergegevens weg te halen, spot-net opnieuw installeren, spot-net eraf registercleaner eroverheen en spot-net er weer op, helaas zonder resultaat. Die servergegevens blijven staan. Vaak kan ik twee downloads selecteren om vervolgens weer de foutmelding te krijgen (annoying!). De volgende melding krijg ik letterlijk;
Kan geen verbinding maken
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
502 authentication failed
PS: inlog + pass klopt mijn inziens wel, aangezien ik op dit moment binnenhaal met SABNZB met exact dezelfde gegevens.
Kunnen jullie mij helpen? Mijn dank is groot!

Allereerst complimenten voor de soepvraag met het registreren

Ik wil gelijk inhaken op dit topic aangezien ik hetzelfde probleem heb. In eerste instantie heb ik mijn servergegevens ingevoerd bij spotnet. Gevolg was dat ik met ca. 500 bytes download. Later zag ik pas dat ik de optie nzb opslaan kon kiezen en via SABNZB (mijn gebruikelijke prog) kon downloaden. Nu komt mijn probleem;
Telkens als ik posts en spots zoek krijg ik een foutmelding (vaak wel, soms niet) waardoor ik mijn downloadgrage posts/spots niet kan openen. Het betreft hetzelfde probleem als de topicopener. Nu heb ik geprobeerd mijn servergegevens weg te halen, spot-net opnieuw installeren, spot-net eraf registercleaner eroverheen en spot-net er weer op, helaas zonder resultaat. Die servergegevens blijven staan. Vaak kan ik twee downloads selecteren om vervolgens weer de foutmelding te krijgen (annoying!). De volgende melding krijg ik letterlijk;
Kan geen verbinding maken
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet
502 authentication failed
PS: inlog + pass klopt mijn inziens wel, aangezien ik op dit moment binnenhaal met SABNZB met exact dezelfde gegevens.
Kunnen jullie mij helpen? Mijn dank is groot!

-
Stel minder verbindingen in bij SABNZB zodat Spotnet wel verbinding kan maken.
Of gebruik eerst Spotnet, sluit deze daarna af en start SABNZB.
Of gebruik eerst Spotnet, sluit deze daarna af en start SABNZB.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Tele2
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
topic gaat dicht bij geen reactie
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb
niet eens met slotje?, stuur me dan even een pb