Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Maria
Answers: 0

Bericht door Maria »

Bas: Bas
Ik mag toch hopen dat Spotnet ook beheerd gaat worden. En dat spots die niet door de beugel kunnen (iedereen weet wel waar ik op doel) verwijderd cq. niet toegelaten worden.
Dat hoop ik eigenlijk ook

MarkmanB

Bericht door MarkmanB »

Nog 2 verzoekjes. Nu van cosmetische aard:

1. Ik vind de tekst in het algemeen wat wazig. Ik heb het idee dat het lettertype gestretched wordt. Als dat het geval is, dan zou ik graag zien dat dit niet meer gebeurt in een nieuwe versie. Kortom: tekst aub duidelijker.

2. De namen van de gebruikers (plus de tijd) bij de berichten, zijn bij mij lichtgrijs. Het zou fijn zijn als dit gewoon zwart is.

Anoniem

Bericht door Anoniem »

Opslitsen in 2 programma's
1 tbv het spotten en downloaden
1 tbv het uploaden.
Dit om het geheel 'Brein-proof' te maken

sdr

Bericht door sdr »

Ik zou heel graag de filters kunnen willen bewerken/aanpassen.
Nu moet ik b.v eerst het filter Film verwijderen om er vervolgens mijn draai aan te willen geven.
Makkelijker zou zijn om er b.v op te kunnen rechtsklikken en dan de optie bewerken/aanpassen kunnen kiezen.

En tot hoeveel dagen kun je terug kijken met spotnet.
Omdat het programma toch rechtstreeks in de nieuwsgroepen kijkt toch ??

Maar bovenal vind ik het geweldig dat er tijd in is gestoken.
Duizend maal dank dus.

Tigerman

Bericht door Tigerman »

Ik mag toch hopen dat Spotnet ook beheerd gaat worden. En dat spots die niet door de beugel kunnen (iedereen weet wel waar ik op doel) verwijderd cq. niet toegelaten worden.
Ik denk dat dat moeilijk zal gaan, omdat alles (dus ook de spot database) nu op usenet staat en daar normaal gesproken niet iets vanaf kunt halen.

kevinv2u

Bericht door kevinv2u »

Wellicht een optie om niet alle spots op te halen vanaf het begin tot nu toe? Over een paar maanden staan er 100K spots in en die moeten dan op het moment dat het programma voor het eerst wordt gestart allemaal worden opgehaald.

En een mogelijkheid om niet alle spots te tonen in een overzicht, maar bijvoorbeeld alleen van de laatste 60 dagen.

Ook een filter systeem voor spots is misschien handig, zoals het Tweakers reactie systeem bij reacties onder nieuwsartikelen. Dan kunnen gebruikers spots raten zodat de rotzooi eruit gehouden kan worden. Dat moet dan werken via twitter ofzo.

bas

Bericht door bas »

Tigerman: Ik mag toch hopen dat Spotnet ook beheerd gaat worden. En dat spots die niet door de beugel kunnen (iedereen weet wel waar ik op doel) verwijderd cq. niet toegelaten worden.
Ik denk dat dat moeilijk zal gaan, omdat alles (dus ook de spot database) nu op usenet staat en daar normaal gesproken niet iets vanaf kunt halen.
Tigerman

Je kan in de database schrijven, anders zou je ook geen spots kunnen toevoegen.
Dus lijkt het me ook mogelijk er op zijn minst eens soort van "admin alert" in te bouwen.

Dawnlooder

Bericht door Dawnlooder »

Spotnet werkt fijn, maar zou nog fijner zijn er sneltoetsondersteuning zou zijn. Ik denk hierbij primair aan het sluiten van geopende tabbladen van Spotnet met Ctrl+F4 (zoals ook in IE). Dat scheelt weer wat muisgeklik :) .

Zombymario
Usenet: IPv6 & Tele2
Internet: Tele2 @ 20Mb/s
Leeftijd: 31
Contacteer:

Bericht door Zombymario »

Optie om met ctrl + f in de spot zelf te zoeken. En misschien handig om via Spotnet zelf in te stellen waarmee je de spots wilt ophalen en waarmee je wilt downloaden. Nu moet je dat via servers.xml een beetje rommelen maar het zou handig zijn als je het zo via Spotnet zelf kan doen.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson

R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD

DJvL

Bericht door DJvL »

Oizopower: Wat mij wel gaaf lijkt is om een rechtermuisknop klik op je download item te hebben en dan een categorie in te kunnen stellen. Dit kan bij de normale SabNZBD ook. gewoon de Sabnzbd api gebruiken om de categorieën te listen en te veranderen.

Zal niet al te veel werk moeten zijn zie:
http://wiki.sabnzbd.org/api
Hier ben ik het mee eens, aangezien ik alles ook onderverdeeld heb. Op mijn downloadserver.

En een versie voor linux zou ook heel fijn zijn.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer