gebruikers naam
Moderator: Moderator Team
gebruikers naam
Hoi
Ben nieuw hier ,en zoek zoals velen een goede vervanger van FTD.
Het lijkt erop dat ik die gevonden heb,ware het niet dat ik spotnet tot nu niet kan gebruiken,want ik kan spotnet niet opstarten.
Krijg de melding gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.
En deze kloppen wel,volgens mijn aanbieder (easyusenet).
Iemand een idee wat het probleem kan zijn,heb reeds op het forum gezocht,maar kom een goed antwoord niet tegen.
Ben nieuw hier ,en zoek zoals velen een goede vervanger van FTD.
Het lijkt erop dat ik die gevonden heb,ware het niet dat ik spotnet tot nu niet kan gebruiken,want ik kan spotnet niet opstarten.
Krijg de melding gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.
En deze kloppen wel,volgens mijn aanbieder (easyusenet).
Iemand een idee wat het probleem kan zijn,heb reeds op het forum gezocht,maar kom een goed antwoord niet tegen.
Re: gebruikers naam
Als je die melding krijgt dan klopt je gebruikersnaam en wachtwoord van easyusenet niet - en je komt zeker goede antwoorden tegen op dit forum hierover.
test je news server verbinding maar even via dit tooltje:
http://www.binaries4all.nl/newsservertester/
en laat even weten ajb!
test je news server verbinding maar even via dit tooltje:
http://www.binaries4all.nl/newsservertester/
en laat even weten ajb!
-
Hoi
Dank voor je reactie
Je tooltje geeft aan dat ik verbinding heb met easyusenet en dat het werkt met de opgegeven naam en wachtwoord,maar geen goed wachtwoord of gebruikers naam volgens spotnet.
Dank voor je reactie
Je tooltje geeft aan dat ik verbinding heb met easyusenet en dat het werkt met de opgegeven naam en wachtwoord,maar geen goed wachtwoord of gebruikers naam volgens spotnet.
-
Dat lijkt mij sterk, weet je zeker dat je alles goed hebt ingevuld in Spotnet? Server naam, gebruiker, password, poort en SSL?
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
post hier maar even het bestand servers.xml uit de folder c:\ProgramData\Spotnet (is wel standaard verborgen dus moet je even zichtbaar maken via folder options).
ook even je gebruikersnaam en wachtwoord eruit halen voor je post
ook even je gebruikersnaam en wachtwoord eruit halen voor je post
-
- <Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit is wat ik krijg.
dat bedoelde ik met geen juist antwoord in het forum,want dit had ik al nagelopen.
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit is wat ik krijg.
dat bedoelde ik met geen juist antwoord in het forum,want dit had ik al nagelopen.
-
Dat bestand klopt niet, vul hem even zo in:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="JOUW NEWSSERVER" Username="GEBRUIKERSNAAM" Password="WACHTWOORD" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="JOUW NEWSSERVER" Username="GEBRUIKERSNAAM" Password="WACHTWOORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="JOUW NEWSSERVER" Username="GEBRUIKERSNAAM" Password="WACHTWOORD" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="JOUW NEWSSERVER" Username="GEBRUIKERSNAAM" Password="WACHTWOORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Gr,
Mr. Cartmenez
Mr. Cartmenez
-
-
Je hebt de woorden in HOOFDLETTERS vervangen door je eigen gegevens?
Gr,
Mr. Cartmenez
Mr. Cartmenez
-
Ja heb ik gedaan,ik had in eerste instantie een spatie vergeten,maar dan wil spotnet niet starten en geeft netjes aan waar en in welke regel ik dat vergeten ben.