Windows versie: 7 UK 64-bits Usenet Provider: EWK Wanneer ontstond het probleem? Bij het inlezen van nieuwe sports Spotnet versie: 1.7 Met welk programma download je: Grabit Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Neen Wat is het probleem?
Toen ik zojuist Spotnet opstartte (na twee dagen), kreeg ik een melding die ook weer zo verdwenen was (kan niet terughalen wat er stond). Daarna stonden alle nieuw binnengehaalde spots dubbel in het overzicht.
De nieuwe (net weer opgehaald) zijn weer netjes enkel.
Wat kan ik doen om die dubbele entries te verwijderen? Ikzelf denk aan het opnieuw binnenhalen van de database, maar met wat ik nu weet, kan dan dat alleen maar door SpotNet opnieuw te installeren?
JJ
Laatst gewijzigd door jojo2005 op 22 mar 2011, 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
-- Don't follow the crowd, let the crowd follow you.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.