Windows versie: Windows 7 x64 Usenet Provider: Eweka Internet Provider: Online Antivirus / Firewall*: geen. Wanneer ontstond het probleem? Afgelopen weekend pas opgemerkt. Spotnet versie: 1.7.4 Met welk programma download je: Spotnet Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Nee Wat is het probleem? Sinds afgelopen weekend merk ik dat de tijd waarop de spots binnenkomen enorm vertraagd is.
Bijv. het is nu 17.56uur, de laatste spot die ik zie is van 9.53uur vanochtend. Zit dus een 8uur tussen.
Afgelopen vrijdag/zaterdag voor het eerst gemerkt. Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?nvt.
Hebben meer mensen hier last van en wat kan ik hier tegen doen ?
Dit verhelpt het probleem van de spots, echter laadt deze server geen reacties, die blijft steken op 51%, maar je ziet voorlopig wel de nieuwe spots, tot het probleem door eweka is verholpen.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.