Hulp IPv6 instellen
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 41
Re: Hulp IPv6 instellen
Lijkt me een duidelijk antwoord. Nu verder met het oplossen van de problemen die er nog zijn.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Usenet: XLNED
- Internet: ONLINE
netsh interface ipv6 delete interface IP6Tunnel
werkt niet (bestandnaam of volume onjuist.
heb bijde firewall uit gezet van windows en modem/router maar ook dit werkt niet.
werkt niet (bestandnaam of volume onjuist.
heb bijde firewall uit gezet van windows en modem/router maar ook dit werkt niet.
-
Heb je het wel getypt en niet ge-copy-paste?
Overigens heb ik bij mijn tunnel van Hurricane wel in de .bat aangegeven om naar het lokale adres van de laptop te gaan en niet het publieke (router) adres. Anders werkte het niet. Wel irritant omdat ik met DHCP wil werken en op deze manier er best eens iets mis kan gaan. Maar dat los ik nog wel eens op...
Anyhoe...je moet daar dus eventueel rekening mee houden.
Overigens heb ik bij mijn tunnel van Hurricane wel in de .bat aangegeven om naar het lokale adres van de laptop te gaan en niet het publieke (router) adres. Anders werkte het niet. Wel irritant omdat ik met DHCP wil werken en op deze manier er best eens iets mis kan gaan. Maar dat los ik nog wel eens op...
Anyhoe...je moet daar dus eventueel rekening mee houden.
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Eweka
Zelf ben ik nog niet verder gegaan dan alleen in spotnet setting wat uit proberen wat dus niet lukte.
Ondertussen het probleem van "kzak" bekeken via mailing en msn, maar ik als beginneling snap er weining van.
dus dat help hem niet veel, allen via wat zoek werk.
Ook via FTD Forum en DaveBoonstra doen we info op, en via http://www.mastaline.com/forum/topic/11 ... probleem/1 hopen we ook wat wijzer te worden.
mijn probleem is nog de headers en servers,daar news.ipv6.eweka.nl het niet meer doen genoodzaakt ben wat anders erbij te zoeken.
Ondertussen het probleem van "kzak" bekeken via mailing en msn, maar ik als beginneling snap er weining van.
dus dat help hem niet veel, allen via wat zoek werk.
Ook via FTD Forum en DaveBoonstra doen we info op, en via http://www.mastaline.com/forum/topic/11 ... probleem/1 hopen we ook wat wijzer te worden.
mijn probleem is nog de headers en servers,daar news.ipv6.eweka.nl het niet meer doen genoodzaakt ben wat anders erbij te zoeken.
-
netsh interface ipv6 add v6v4tunnel IP6Tunnel x.x.x.x 216.66.80.26 werkt nu zonder fout alleen kan ik nog geen ipv6 site openen iemand een idee wat de volgende stap moet zijn.
-
- Leeftijd: 41
Werkt ping -6 ipv6.google.com?
Heb je DMZ goed ingesteld op je router?
Heb je DMZ goed ingesteld op je router?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
-
De-Militarized Zone.
Een soort bescherming van je netwerk tegen de boze buitenwereld.
In jouw vorige post heb je het IP nummer uit je lokale netwerk gebruikt of die van je router (naar internet toe)?
Sowieso zou het voor de ondersteuning handig zijn als je aangeeft op welke manier je IPv6 probeert werkend te krijgen (Sixxs, Teredo, Hurricane, gogo6 of iets anders.
Welk OS je gebruikt. Beter teveel dan te weinig info...
Een soort bescherming van je netwerk tegen de boze buitenwereld.
In jouw vorige post heb je het IP nummer uit je lokale netwerk gebruikt of die van je router (naar internet toe)?
Sowieso zou het voor de ondersteuning handig zijn als je aangeeft op welke manier je IPv6 probeert werkend te krijgen (Sixxs, Teredo, Hurricane, gogo6 of iets anders.
Welk OS je gebruikt. Beter teveel dan te weinig info...
-
Ik gebruik Hurricane voor ipv6 en OS windows 7 home Prem.
modem is zyxel p-2602hw-d1a provider is online.nl.
modem is zyxel p-2602hw-d1a provider is online.nl.
-
In jouw vorige post (netsh ......):heb je het IP nummer uit je lokale netwerk gebruikt of die van je router (naar internet toe)?