Geen nieuwe spots sind 07.42
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 41
Geen nieuwe spots sind 07.42
Je zal het toch bij je provider moeten zoeken, of bij een ander downloadprogramma.
Welke provider gebruiken jullie?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Re: Geen nieuwe spots sind 07.42
ik heb ziggo alles in 1 extra met eweka als payserver .Ep Woody schreef:Je zal het toch bij je provider moeten zoeken, of bij een ander downloadprogramma.
-
Je kan er voor kiezen om ziggo te gebruiken voor Spotlite, dit werkt perfect. Ongeveer 100 dagen retentie.
Wil je het probleem met eweka oplossing, ga dan naar dit topic : viewtopic.php?f=26&t=1031&start=10 Op die manier houden we de problemen/oplossingen centraal.
Wil je het probleem met eweka oplossing, ga dan naar dit topic : viewtopic.php?f=26&t=1031&start=10 Op die manier houden we de problemen/oplossingen centraal.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Usenet: download2day
- Internet: Ziggo
Ik heb steeds met Spotnet gedownload, maar sinds afgelopen vrijdag krijg ik geen nieuwe regels meer. Wanneer ik Spotnet aanzet krijg ik steeds dezelfde melding (zie bijlage). Ik heb diverse keren Spotnet helemaal van mijn pc verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar mijn gegevens blijven bekend en ook de foutcode blijft hetzelfde. Inmiddels heb ik ook systeemherstel gedaan van voor vrijdag met hetzelfde resultaat, ik weet het nu echt niet meer, wie kan me helpen??
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
Ik heb een beetje dezelfde problemen.
Zoals een paar minuten geleden zie ik ineens een post aangemeld staan van spammetje, 1001AYMHBYD, maar die is van 18-03-2011, maar staat tussen de andere datums in vermeld (dus tussen 23-03 en 21-03.
Ik zie in spotnet meer aanmeldingen staan dan in spotlite.
En in beide zie ik heel veel dubbele spots van dezelfde poster (dus zelfde poster en zelfde tijd)
Zoals een paar minuten geleden zie ik ineens een post aangemeld staan van spammetje, 1001AYMHBYD, maar die is van 18-03-2011, maar staat tussen de andere datums in vermeld (dus tussen 23-03 en 21-03.
Ik zie in spotnet meer aanmeldingen staan dan in spotlite.
En in beide zie ik heel veel dubbele spots van dezelfde poster (dus zelfde poster en zelfde tijd)
-
tja, het blijft een vreemd verhaal , eerst altijd gewoon nergens geen problemen met spotlite en dan zomaar ineens van de 1 op de andere dag krijg je bijna geen nieuwe spots meer te zien.
of het nou aan eweka ligt of weet ik veel , het is heel raar , heb daarom spotlite maar verwijderd , ik hou het wel bij spotnet.
of het nou aan eweka ligt of weet ik veel , het is heel raar , heb daarom spotlite maar verwijderd , ik hou het wel bij spotnet.
-
Ook bij spotnet is dit het geval, je hoeft spot-lite dus niet te verwijderen.
Op dit moment heeft spot-lite zelfs mijn voorkeur, ook al vind ik spotnet ook gewoon goed ook al blijft het laden van de reacties gewoon constant doorgaan.
Ik gebruik ze dus gewoon beide.
Op dit moment heeft spot-lite zelfs mijn voorkeur, ook al vind ik spotnet ook gewoon goed ook al blijft het laden van de reacties gewoon constant doorgaan.
Ik gebruik ze dus gewoon beide.
-
ik heb met spotnet totaal geen problemen, geeft alle nieuwste spots keurig netjes weer , tot op de minuut .
spotlite dus niet meer , zomaar ineens .
spotlite dus niet meer , zomaar ineens .
-
Welke servers gebruik je precies? Voor Spotnet (headers) en Spotlite?
Hier komen in SpotLite ook bijna geen headers meer binnen via Eweka, vandaag contact gehad met Eweka maar zij kunnen mij niet vertellen wat er aan de hand is.mixmaster schreef:tja, het blijft een vreemd verhaal , eerst altijd gewoon nergens geen problemen met spotlite en dan zomaar ineens van de 1 op de andere dag krijg je bijna geen nieuwe spots meer te zien.
Tot nog toe had ik hier nog geen problemen mee

Wachten maar ff af, want headeren met Ziggo is ook niet alles.
gr.,
Frepke