Highwinds met spotnet
Moderator: Moderator Team
-
Re: Highwinds met spotnet
hoe bedoel je ???
en als ik naar spotnet ga wat moet ik daar dan invullen ???
alvast hartelijk dank !!
en als ik naar spotnet ga wat moet ik daar dan invullen ???
alvast hartelijk dank !!
-
In het bestand servers.xml waarvan je de instellingen van de servers hebt gekopieerd. Hier kun je de header server aanpassen.
- Windows 7 standaard C:\ProgramData\Spotnet)
- Windows XP standaard C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
- Windows 7 standaard C:\ProgramData\Spotnet)
- Windows XP standaard C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
-
daar staat dit dus,wat moet ik dan aanpassen ?
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="................" Password="...........==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="highwinds.zeeandnet.nll" Username="............l" Password="+..........." Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username="............... Password="+............" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="................" Password="...........==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="highwinds.zeeandnet.nll" Username="............l" Password="+..........." Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username="............... Password="+............" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Bij de bovenste server news2.neva.ru moet je Username en Password leeghalen, dit moet er dus staan:
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Gr,
Mr. Cartmenez
Mr. Cartmenez
-
Hallo,
ga het vanmiddag nog proberen...duim voor me !!!
ik hoop dat ik goed bericht daarna kan doorgeven !!
gr
ga het vanmiddag nog proberen...duim voor me !!!
ik hoop dat ik goed bericht daarna kan doorgeven !!
gr
-
-
Je hebt dus via mijn vorige bericht je servers.xml ingevuld? Zou je hem nogmaals willen posten (vervang username en password door xxxxx)
Gr,
Mr. Cartmenez
Mr. Cartmenez
-
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru"Username=""Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username=xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username="xxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru"Username=""Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username=xxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="highwinds.zeelandnet.nl" Username="xxxxxxxxxxxx" Password="xxxxxxxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Heb het even gegoogled:
Zit je misschien aan je datalimiet?De limiet voor de nieuwsserver blijft 50 GB per maand. Wanneer u deze limiet bereikt heeft, zult u merken dat u geen toegang meer krijgt tot highwinds.zeelandnet.nl. Bij het inloggen wordt dan de melding gegeven '502 Authentication Failed'. Op uw Persoonlijke informatie Pagina (PiP) kunt u bij uw dataverbruik zien of u de limiet bereikt heeft. De retentie van de artikelen op highwinds.zeelandnet.nl is ca. 80 dagen, er zijn 4 connecties van maximaal 4 Mbps ieder mogelijk.
Gr,
Mr. Cartmenez
Mr. Cartmenez
-