Spotnet traag todat functie download knop word veranderd.
Moderator: Moderator Team
Re: Spotnet traag todat functie download knop word veranderd
probeer eens handmatig files in genoemde folder te veranderen - als dezelfde user
als je elke keer moet veranderen houdt Spotnet de veranderingen in deze files niet vast dus moet het wel zoiets zijn.
als je elke keer moet veranderen houdt Spotnet de veranderingen in deze files niet vast dus moet het wel zoiets zijn.
Zo te zien heb ik het probleem gevonden. Ik heb vanuit de setting.xml een koppeling gemaakt naar mijn Synology Nas en als ik vanuit spotnet downloaden kies komt de NZB automatisch op mijn NAS en gaat deze downloaden.
Zodra mijn NAS uit staat treed dit probleem op, als mijn Nas aanstaat komt het probleem niet voor zo te zien, ook als ik mijn settings.xml reset naar default dan heb ik het probleem niet.
Het lijkt erop dat spotnet connectie probeert te maken met de downloadclient op mijn Nas, op de een of andere manier heeft het veranderen van de functie van de downloadknop het effect dat hij ophoud met zoeken naar deze connectie en weer normaal functioneert totdat je spotnet natuurlijk weer opnieuw opstart.
Misschien dat dit door iemand anders te reproduceren valt?
Zodra mijn NAS uit staat treed dit probleem op, als mijn Nas aanstaat komt het probleem niet voor zo te zien, ook als ik mijn settings.xml reset naar default dan heb ik het probleem niet.
Het lijkt erop dat spotnet connectie probeert te maken met de downloadclient op mijn Nas, op de een of andere manier heeft het veranderen van de functie van de downloadknop het effect dat hij ophoud met zoeken naar deze connectie en weer normaal functioneert totdat je spotnet natuurlijk weer opnieuw opstart.
Misschien dat dit door iemand anders te reproduceren valt?
dus toch in de goede richting - maar dan met je netwerk toegang en rechten te maken
wel een bugje in Spotnet zo te lezen - zou wel moeten constateren dat download lokatie op NAS niet aanwezig is en niet constant requests blijven sturen oid (daar lijkt het op).
Dank voor het uitzoeken en in ieder geval kan jij weer verder!
veel spotnet plezier!
wel een bugje in Spotnet zo te lezen - zou wel moeten constateren dat download lokatie op NAS niet aanwezig is en niet constant requests blijven sturen oid (daar lijkt het op).
Dank voor het uitzoeken en in ieder geval kan jij weer verder!
veel spotnet plezier!