Moderatie lijkt goed te werken nu
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Moderatie lijkt goed te werken nu
Het valt me op dat bijna alle berichten die veel reacties hebben op free.willey niet meer voorkomen in de database van Spotweb. Ze zijn niet meer te zien in Spotnet. De moderatie lijkt dus echt in werking te zijn gezet, en het blijkt ook nog eens redelijk goed te werken. Worden de spots er bij jullie ook netjes tussenuit gehaald? Het viel me vandaag op.
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Re: Moderatie lijkt goed te werken nu
Ja natuurlijk werkt de moderatie op Spotnet.
Dat er alleen op echt foute posts gemodereerd wordt is volgens mij ook duidelijk.
Moderatie toevoegen en er vervolgens niks mee doen zou m.i. zinloos geweest zijn.
Dat er alleen op echt foute posts gemodereerd wordt is volgens mij ook duidelijk.
Moderatie toevoegen en er vervolgens niks mee doen zou m.i. zinloos geweest zijn.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Ik wist wel dat je al langer spots kon melden en dat die in de free.willey groep terechtkwamen. Maar dat ze ook daadwerkelijk uit de database werden gehaald was nieuw voor mij. Maar dit was dus al veel langer het geval? Dan zal ik wel niet goed genoeg gekeken hebben :-).
-
Wat ze doen weet ik niet, maar in Spotlite (1.03) ze er nog wel. Kijk maar eens naar Win-->spelletjes--> 19-11-2011(10:59) een "Spot" met daarin een verzoek. Die is natuurlijk terecht (sw uploaden is tenslotte illegaal in NL
) verdwenen uit Spotnet.

-
Het lijkt me eerder dat de meldingen door Spotnet in free.willey gepost worden en dat Spotnet hier alle meldingen ook uitleest en zo bij iedereen op de pc deze spots lokaal verwijderd uit de database.
Ik denk eigenlijk niet dat hier echt modjes mee bezig zijn.
Of denkt iemand hier anders over?
Ik denk eigenlijk niet dat hier echt modjes mee bezig zijn.
Of denkt iemand hier anders over?
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Jawel, want als je in settings.xml kijkt kun je ook een ModeratorKey opgeven.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
Wat betekent die setting dan?thisegzz schreef:Jawel, want als je in settings.xml kijkt kun je ook een ModeratorKey opgeven.
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Dat moderators een key kunnen opgeven die de spots laat verdwijnen. Hoe het precies gaat weet ik ook niet
.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49