Via deze pagina houden we u op de hoogte van eventuele storingen.
10-04-2011
Het lijkt erop dat er geen headers meer binnenkomen. Er wordt aan dit probleem gewerkt.
Excuses voor het ongemak.
Al enige tijd zijn er problemen met de snelheid van oudere posts (ouder dan ongeveer 120 dagen). Hoewel er nog steeds druk gewerkt wordt aan een definitieve oplossing hebben we een tijdelijke oplossing uitgerold waardoor foutmeldingen voorbij moeten zijn en de snelheid al verbeterd is. We verwachten binnen enkele dagen een definitieve oplossing.
Excuses voor het ongemak.
klein vraagje werkt Hitnews nou goed samen met spotnet ?? want ik wil namelijk mij gaan aan melden bij hun .of zijn er nog ploblemen tussen spotnet en hitnews ..??
graag reactie..en als ik specifieks moet doen in de instellingen van spotnet dan graag duidelijke uitleg
Hou er rekening mee dat Hitnews een header retentie heeft van ongeveer 30 dagen.
Spots ouder dan 30 dagen zijn hierdoor zonder het gebruik van de database van een andere server niet zichtbaar in Spotnet. Het vragen/verwijzen/aanbieden van database bestanden via dit forum (ook via PB) is niet toegestaan.
Het is makkelijker om een andere server te gebruiken die een betere header retentie heeft. Uitleg Hitnews
hjvbft schreef:Hou er rekening mee dat Hitnews een header retentie heeft van ongeveer 30 dagen.
Spots ouder dan 30 dagen zijn hierdoor zonder het gebruik van de database van een andere server niet zichtbaar in Spotnet. Het vragen/verwijzen/aanbieden van database bestanden via dit forum (ook via PB) is niet toegestaan.
Het is makkelijker om een andere server te gebruiken die een betere header retentie heeft. Uitleg Hitnews
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.