1.Nee daar zit geen mail van LU in vanaf gistermiddag een paar keer nagezien
2,Jazeker want de 1e mail is verstuurd nadat ik op de site ingelogd heb en het antwoord kwam in mijn mailbox die ik bij registratie heb opgegeven
3.Ja ik heb me 12 maart al gerigistreerd en eergisteren de 16e maart de betaling gedaan.
4.Jazeker daar heb ik in mijn mailbox een bevestigingsmail gehad met daarin de link waar je op moet klikken en dan kom je automatisch in het schermpje terug dat het mail adres geverifieeerd is
Bedankt voor het meedenken ik zou willen dat men dat bij LU ook even deed of moet ik Youp zijn hulp maar inroepen
Tja, dan lijkt het er idd op dat het bij jou is mis gegaan, wel vreemd dat ze niet op je mails reageren want normaal doen ze dat wel.
Ik zou het dan verder ook niet weten, het is maar 2,50 wat je eventueel nu kwijt bent maar ik begrijp dat je vertrouwen in Lighting door dit gedoe weg is.
edit:
Ik was nog iets vergeten, deze week heeft Lighting wel een paar keer storing gehad, op 14 maart oa. Site was niet bereikbaar en connecten met de download server was ook niet mogelijk, misschien dat je daar last van hebt gehad, zou best kunnen dat ze deze week wat last hebben gehad van meer storingen en dat jij daar precies in bent gevallen tijdens je betaling. Het is maar een theorie....
Neemt niet weg dat ze gewoon moeten reageren op je mails natuurlijk.