Gebruikers naam of Wachtwoord klopt niet ???
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Gebruikers naam of Wachtwoord klopt niet ???
Beste,
Wanneer ik de eerste keer iets selecteer binnen spot-net gaat het goed. Maar zodra ik een 2de film wil selecteren dan krijg de melding Gebruikersnaam of Wachtwoord klopt niet. Wie kan me helpen ?
Mvg,
Sergio.
Wanneer ik de eerste keer iets selecteer binnen spot-net gaat het goed. Maar zodra ik een 2de film wil selecteren dan krijg de melding Gebruikersnaam of Wachtwoord klopt niet. Wie kan me helpen ?
Mvg,
Sergio.
-
- Usenet: Eweka/Astraweb
- Internet: Ziggo
Re: Gebruikers naam of Wachtwoord klopt niet ???
Hier zijn al heel veel topic's over ik weet niet welke provider je hebt maar je hebt maar een aantal draadjes ter beschikking
zodra alle draadjes gebruikt worden door (spotnet/grab-it/newsleecher etc) geeft hij aan gebruikersnaam/wachtwoord klopt niet.
opl. download tijdelijk stoppen of de readers (grab-it etc) minder draadjes geven.
ps ik zie dat je eweka hebt deze geeft 8 draadjes als max.
zodra alle draadjes gebruikt worden door (spotnet/grab-it/newsleecher etc) geeft hij aan gebruikersnaam/wachtwoord klopt niet.
opl. download tijdelijk stoppen of de readers (grab-it etc) minder draadjes geven.
ps ik zie dat je eweka hebt deze geeft 8 draadjes als max.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Beste,
Bedankt voor je informatie. Wel vervelend dat je telkens je download moet stoppen. Dat betekent dat als ik 4 titels zie dat ik 4x me download moet stoppen ?
Ik gebruik trouwens UPC
Usenet: Eweka
Mvg,
Sergio.
Bedankt voor je informatie. Wel vervelend dat je telkens je download moet stoppen. Dat betekent dat als ik 4 titels zie dat ik 4x me download moet stoppen ?
Ik gebruik trouwens UPC
Usenet: Eweka
Mvg,
Sergio.
-
- Usenet: Eweka/Astraweb
- Internet: Ziggo
Ja je hebt maar 8 draadjes helaas
oke opgelost bij deze sluit ik deze topic
oke opgelost bij deze sluit ik deze topic