- Windows versie:[7]
Usenet Provider:[Hitnews]
Internet Provider:[ziggo]
Antivirus / Firewall*:[Essentials]
Wanneer ontstond het probleem?[versie 1.74]
Spotnet versie:[1.74]
Met welk programma download je:[ingebouwde]
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?[nee]
Wat is het probleem?[reacties duren erg lang]
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?[meerdere]
bij het opstarten van spotnet duurt het wel 20 minuten voor ik de reacties binnen heb
reacties
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 10:16
reacties
-
- Berichten: 518
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:34
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Locatie: Snoepjesland
- Leeftijd: 30
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 17 feb 2011, 13:46
Re: reacties
Open het bestand service in kladblock, en verander alleen de eerste regel in:
Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Dit doe je in programmadata/spotnet/service
Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Dit doe je in programmadata/spotnet/service
-
- Berichten: 518
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:34
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Locatie: Snoepjesland
- Leeftijd: 30
-
- Berichten: 575
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 13:30
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Locatie: Limboland
- Leeftijd: 50
Re: reacties
stannalux schreef:Open het bestand service in kladblock, en verander alleen de eerste regel in:
Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Dit doe je in programmadata/spotnet/service
Hiermee los je dit probleem niet op. cambrium haalt helemaal geen reacties binnen. Overigens heet dat servers.xml en niet service.
Ik denk dat het probleem inderdaad met de firewall/virussacnner heeft te maken. NNTP scanning uitschakelen.