FTD-Watchdog Alternatief: SpotDog! Nu v0.9.1.1!

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Magsel
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Leeftijd: 57

Re: FTD-Watchdog Alternatief: SpotDog! Nu v0.9.1.1!

Bericht door Magsel »

Je bent de beste :D Ik ga 'm direct installeren en checken.

edit:
WOW!, mooie app LoneWolf. Hiermee heb je mij heel erg blij gemaakt. :beer:
Na jaren gebruik van FTD watchdog en een paar dagen spotnet watchdog kan ik je zeggen dat je iets moois en onmisbaar voor spotnet hebt gemaakt.
(Respect) en :thanku: :thanku: :thanku: :goed:

Ik merk wel dat zodra je een titel, filter en note toevoegd, de note ook komt te staan bij de regel die op dat moment geselecteerd is.

En als laatste een verzoek: Kan je iets inbouwen zodat windows onthoud waar spotdog het laatst stond op m'n beeldscherm. Nu opent SpotDog steeds ergens linksboven.

edit 2:
Misschien nog eentje dan :) : Het kunnen gebruiken van Image="\Images\SD\mooiplaatje.png. Hoeft niet eens een eigen png te zijn, mag ook een standaard png zijn.

Topicstarter
LoneWolf

Bericht door LoneWolf »

WOW!, mooie app LoneWolf. Hiermee heb je mij heel erg blij gemaakt.
Na jaren gebruik van FTD watchdog en een paar dagen spotnet watchdog kan ik je zeggen dat je iets moois en onmisbaar voor spotnet hebt gemaakt.
Bedankt voor het Compliment...
Ik merk wel dat zodra je een titel, filter en note toevoegd, de note ook komt te staan bij de regel die op dat moment geselecteerd is.
Opgelost!
En als laatste een verzoek: Kan je iets inbouwen zodat windows onthoud waar spotdog het laatst stond op m'n beeldscherm. Nu opent SpotDog steeds ergens linksboven.
Toegevoegd!
Misschien nog eentje dan : Het kunnen gebruiken van Image="\Images\SD\mooiplaatje.png. Hoeft niet eens een eigen png te zijn, mag ook een standaard png zijn.
En... Ehh... wat bedoel je precies??? Dat je naast ico's ook png's kan laden? Werkt dat in Spotnet?

ik zal binnenkort weer een nieuwe versie posten.

Bedankt voor je tijd en hulp.
Lone...

yoda747
Usenet: tweaknews
Internet: Telfort

Bericht door yoda747 »

Hallo Lone,

Ik wil je in ieder geval bedanken voor het programma wat je geschreven heb, ik doe het je niet na (Respect)

Waar ik momenteel tegen aan loop is is beetje vreemd maar misschien kan jij hier je licht op laten schijnen.

Ik geef in spotdog de film in.
Als ik dat doe dan vind Spotdog niets maar als je het in spotnet zelf invoer dan vind hij wel een aantal films die zo heten.

Ik wilde ook een filter maken voor ebooks zoals "computer idee" of bladen die met "Computer"beginnen.
Als je dat invoert dan vind Spotdog niets terwijl als je "Computer" invoer in Spotnet zelf hij films/win apps en ebooks vind waar het woord "Computer"in voorkomt.

Doe ik iets verkeerd of is dit een bug.
Gaarne je reactie.

Magsel

Bericht door Magsel »

LoneWolf schreef: Dank je voor aanpassingen.
Misschien nog eentje dan : Het kunnen gebruiken van Image="\Images\SD\mooiplaatje.png. Hoeft niet eens een eigen png te zijn, mag ook een standaard png zijn.
En... Ehh... wat bedoel je precies??? Dat je naast ico's ook png's kan laden? Werkt dat in Spotnet?
Dat bedoel ik inderdaad. :) Dit is één regel uit mijn filter:
<Filter Name=" - Bluray film" Image="\Images\cf\bray.png"><![CDATA[ ( cat=1 AND ..........
De reden dat ik dit vroeg was omdat ik een foutmelding krijg, als ik SpotDog start, als ik een .png als image gebruik voor een SD_ regel.
Zojuist heb ik het met een .ico geprobeerd en nu krijg ik geen foutmelding als ik SpotDog start.
<Filter Name="SD_beeld" Image="\Images\video2.ico"><![CDATA[(cat=1
Ik ga er nu dus een .ico aan koppelen, maar een eventuele aanpassing zou mooi zijn, want kokkie20 maakt hele mooie .png bestandjes voor spotnet.
Bedankt voor je tijd en hulp.
Lone...
Ik ben blij dat ik kan helpen. :beer:

Topicstarter
LoneWolf

Bericht door LoneWolf »

yoda747 schreef:Ik geef in spotdog de film in.
Als ik dat doe dan vind Spotdog niets maar als je het in spotnet zelf invoer dan vind hij wel een aantal films die zo heten.
Ik krijg het idee dat je iets hebt aangevinkt wat geen betrekking heeft op de huidige versies die momenteel in Spotnet beschikbaar zijn... b.v. Retail aangevinkt terwijl de Retail nog niet beschikbaar is. Ik krijg namelijk wel resultaten terug...
yoda747 schreef:Ik wilde ook een filter maken voor ebooks zoals "computer idee" of bladen die met "Computer"beginnen.
Als je dat invoert dan vind Spotdog niets terwijl als je "Computer" invoer in Spotnet zelf hij films/win apps en ebooks vind waar het woord "Computer"in voorkomt.
Dit heeft niks met SpotDog te maken... als ik in Spotnet een eBook filter aanmaak geeft deze direct na het aanmaken dus zonder tussenkomst van SpotDog en zonder zoekopdracht al geen enkele ebook-resultaat terug. Lijkt inderdaad op een bug, maar dan bij Spotnet en niet bij SpotDog...

Lone...

jarsshit
Internet: Ziggo
Leeftijd: 68

Bericht door jarsshit »

Ligt aan Spotnet. Die maakt zelf aan:
<Filter Name="test"><![CDATA[ ( ( subcat = 105 ) )]]></Filter>
moet zijn
<Filter Name="Boeken" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\book.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ (Cat=5) ]]></Filter>
Vanaf 1.7 zijn een aantal codes anders. De Maker van Spotnet heeft dat waarschijnlijk zelf over het hoofd gezien.

jarsshit
Leeftijd: 68

Bericht door jarsshit »

Ik grbruik momenteel het filter voor computerboekjes
<Filter Name="Computer boekje" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\computertotaal.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( ( ( ( Title LIKE '%computer totaal%' ) OR ( Title LIKE '%computeridee%' ) ) ) )]]></Filter>
Moet deze nog opnemen in spotdog
Zie voor Ebooks de opmerking iets terug

Edit
Heb het opgenomen in Spotdog. Spotdog heeft dan problemen met de spaties. Maar als ik die weg haal is het Ok.
Het filter is dan:
<Filter Name="SD_Computerboekje" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\computertotaal.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[((((Title LIKE '%computer totaal%') OR (Title LIKE '%computeridee%')))]]></Filter>

Edit 2
Vooraan staat een haakje te veel, moet dus zijn
<Filter Name="SD_Computerboekje" Image="C:\Program Files\Spotnet\Images\computertotaal.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[(((Title LIKE '%computer totaal%') OR (Title LIKE '%computeridee%')))]]></Filter>
Laatst gewijzigd door jarsshit op 17 mar 2011, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Magsel

Bericht door Magsel »

@yoda747
Zie viewtopic.php?f=6&t=1592&hilit=filter+codes voor de nieuwe filter codes.

nico4210

Bericht door nico4210 »

Hi LoneWolf,
Ten 1e bedankt voor je fijne programma !
Ik gebruik nu een paar standaart filter regels voor SpotDog en dat werkt prima voor alle categorien t.w.
<Filter Name="SD_test1"><![CDATA[((cat=1 OR cat=2 OR cat=3 OR cat=4 OR cat=5))]]></Filter>
<Filter Name="SD_test2"><![CDATA[((cat=1 OR cat=2 OR cat=3 OR cat=4 OR cat=5))]]></Filter>
enz.
Deze zijn nog te verkorten tot :
<Filter Name="SD_12345"><![CDATA[((cat in(1,2,3,4,5)))]]></Filter>

Als ik nu Spotdog gebruikt en b.v. computer toevoeg, dan wordt computer op de goede manier toegevoegd alleen wordt de spatie tussen 'cat in' verwijdert tot 'catin' wat helaas een fout commando is. Zie onderstaand voorbeeld.
<Filter Name="SD_12345"><![CDATA[((catin(1,2,3,4,5)) AND ((Title LIKE '%computer%')))]]></Filter>
Is hier misschien nog iets aan te doen, of is dat erg lastig?
MVG, Nico

Xenomes
Leeftijd: 48

Bericht door Xenomes »

nico4210 schreef: Deze zijn nog te verkorten tot :
<Filter Name="SD_12345"><![CDATA[((cat in(1,2,3,4,5)))]]></Filter>
Kan nog korter <Filter Name="SD_12345"><![CDATA[(cat < 6)]]></Filter> ;)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer