ik heb zekers respect voor zulke mensen die elkaar helpen en die dit mogelijk maken.
ftd was echt mijn hobby en gelukkig kan ik nu met mijn hobby gewoon doorgaan
24matt schreef:maar ik hoef dat programma niet meer te doen, of in een keer zoveel tijd?
mvg
Ik neem aan van niet, maar ik laat hem wel ff op m'n computer staan. Is namelijk ook handig om hele oude spots, die buiten de retentie vallen, te verwijderen en zo de database niet te groot te laten worden.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
Ja die van mij ook, maar hoe groter, hoe langer het duurt met opstarten van spotnet natuurlijk. En hele oude spots van meer dan 700 dagen hoef ik niet, want zo groot is de retentie van easyusenet niet. Dus één keer per maand ff opschonen is nooit slecht in mijn ogen.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
ok ja ik heb xsnews die heeft ongeveer 600 dagen retentie, maar dan zal ik dat doen in keer per maand , dat is wel slim ja
in ieder geval nogmaals bedankt.
ik ga nu ff verder , met mijn andere hobby gamen :P
stoledo schreef:als je dat toolte download (http://bit.ly/hSoLwv) pak je dat uit naar een willekeurige map en als je die map dan opent staat daar een map "lib", een exe-bestand en een config-bestand. Die laatste 2 verplaats je dan even naar het mapje "lib" en dan werkt het tooltje feilloos.
Hij maakt trouwens automatisch even een backup van je huidige database, mocht het fout gaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.