Ik heb wat lopen knutselen met de Spot-Net filters.
Zoals forumzoeker heb ik ook wat aantal Beeld filter toegevoegd..
Ook heb ik een Filter Catergorie erbij gemaakt: Eigen Filters / Tags, want hier komen je eigen tags en filters te staan..
Maar bekijk plaatje en je zult het wel zien.
Mocht je een eigen Filter willen toevoegen en je hebt plaatje nodig.. kan je het altijd aan me vragen..
IK heb lege images bestanden toeggevoegd in de bijlage
ik heb precies gedaan wat je gezegd hebt, maar de icoontjes krijg ik dus niet te zien, snap er werkelijk niets van en vraag me dus ook af wat ik dan verkeerd zou kunnen doen. Hij geeft overigens de namen wel maar de iconen dus niet.
Grinnek yep daar staat ie inderdaad, maar dan zou de uitleg niet helemaal goed zijn. Want ik heb nu de map image daar vervangen voor de gedownloade map, en wat denk je? Dan werkt ie dus wel lol. In de uitleg staat dat de image map naar C:/ProgramData/Spotnet zou moeten in W7. Maar dat is dus niet waar hij moet naar C:\Program Files\Spotnet
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.