"xs news en maar 2 dagen terug kijken
Moderator: Moderator Team
-
Re: "xs news en maar 2 dagen terug kijken
hallo allemaal
ik heb eweka, en blijkbaar werkt het niet als ik mij server.xml aanpas naar:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader57.eweka.nl" Username="192704" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="192704" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Is er iets dat ik verkeerd doe??
Groet
ik heb eweka, en blijkbaar werkt het niet als ik mij server.xml aanpas naar:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader57.eweka.nl" Username="192704" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="192704" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Is er iets dat ik verkeerd doe??
Groet
-
@Johndoe: check out alle andere draadjes over Eweka ajb in dit forum
-
weet dat er een oplosing voor is .maar ik las in het begin dat xsnews er mee bezig was .hebben ze het daar al opgelost of wanneer denkt xsnews er mee te komen ..
ja ja ik weet dat dit kan news2.neva.ru maar zou fijn zijn als het gewoon met xsnews werkt
ja ja ik weet dat dit kan news2.neva.ru maar zou fijn zijn als het gewoon met xsnews werkt
eens, maar ze zijn er mee bezig - is nu ook een storing, regelmatig zelf ook even status checken ajb, zie:
http://www.xsnews.com/Support/Statusberichten.php
http://www.xsnews.com/Support/Statusberichten.php
dit draadje gaat op slot
niet eens met de beslissing? stuur me even een pb
niet eens met de beslissing? stuur me even een pb