Geen emoticons & blauw kruis
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: XsNews
- Internet: Ziggo
Re: Geen emoticons & blauw kruis
Ok gelukkig. Ik las ergens zoiets namelijk. Ben blij dat het niet zo is.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telekom
- Leeftijd: 57
-
Heb de oude net vervangen door de allernieuwste en helaas geen kruis te zien. alleen dus het vakje met de stip erin.
Word er een beetje moedeloos van.
Word er een beetje moedeloos van.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
hoe heb je de oude versie vervangen Don?
zeker gezien jouw verhaal zou ik ervoor zorgen dat oude versie echt weg zijn voor de nieuwe te installeren, met uitzondering van je c:\programdata\spotnet die ik even een andere naam zou geven als backup.
ook even checken of c:\programfiles\spotnet ook echt echt weg is!
Daarna 1.74 installeren.
zeker gezien jouw verhaal zou ik ervoor zorgen dat oude versie echt weg zijn voor de nieuwe te installeren, met uitzondering van je c:\programdata\spotnet die ik even een andere naam zou geven als backup.
ook even checken of c:\programfiles\spotnet ook echt echt weg is!
Daarna 1.74 installeren.
-
Ik zie dat je steeds verwijderd en opnieuw installeer..
Maar ergens denk ik dat je windows dwars zit.
Misschien is mijn idee zo gek nog niet om een VMWare versie erop te zetten en dan een Windows versie, die dan "fris" geinstalleerd is en dan als eerste framework en dan spotnet. Dan weet je het.
Als je hulp of VMWare nodig heb dan hoor ik het wel. via PM of mail.
mvg. Rene
Maar ergens denk ik dat je windows dwars zit.
Misschien is mijn idee zo gek nog niet om een VMWare versie erop te zetten en dan een Windows versie, die dan "fris" geinstalleerd is en dan als eerste framework en dan spotnet. Dan weet je het.
Als je hulp of VMWare nodig heb dan hoor ik het wel. via PM of mail.
mvg. Rene

-
Ik heb hem via configuratie scherm/software verwijderd. Programfiles/spotnet en program data/spotnet verwijderd. Opnieuw opgestart. Regcleaner en ccleaner laten draaien en daarna de [toen] nieuwe geinstalleerd. Geen kruis te zien. Toen bleek er een nóg nieuwere te zijn en die heb ik [ivm servers] gewoon over die andere geinstalleerd. Nog steeds geen kruis.
@ René: Ik snap wat je bedoelt, maar is het niet en beetje overkill om voor een kruisje VMWare te installeeren en dan een nieuwe windows icm spotnet te simuleren? Zoals ik zei: word er een beetje moe van om zoveel moeite te doen voor een kruisje en de button werkt gewoon naar behoren. Ik zal eens zowiezo wel een keer een fresh install van windows doen en dan zal [hopelijk] dit 'probleem' vast opgelost zijn. Vreemd btw dat ik de enige ben die het kruis niet ziet.
@ René: Ik snap wat je bedoelt, maar is het niet en beetje overkill om voor een kruisje VMWare te installeeren en dan een nieuwe windows icm spotnet te simuleren? Zoals ik zei: word er een beetje moe van om zoveel moeite te doen voor een kruisje en de button werkt gewoon naar behoren. Ik zal eens zowiezo wel een keer een fresh install van windows doen en dan zal [hopelijk] dit 'probleem' vast opgelost zijn. Vreemd btw dat ik de enige ben die het kruis niet ziet.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
-
Alles is natuurlijk mogelijk. [hoop het niet btw haha]. Ik zal later ff wat progs laten scannen.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
Ja, ik zou dat wel doen al is het maar voor een kruisje.DonDeMan schreef:
Ik wil altijd alles weten waarom iets niet werkt

Daarmee (met zo'n kruisje) kan ik een hele avond of langer bezig zijn. Maakt me niet uit.
Call me a

Suc6 dan met je windows install.
mvg Rene

-
- Usenet: I-Telligent
Ha Ha ik ken dat gevoel TazRene.
Ben al 3 weken bezig met files die ik kopieer naar mijn buroblad ,diepas zichtbaar zijn na een F5 of
restart van explorer.exe. (sorry, ik ga Off Topic)
Ben al 3 weken bezig met files die ik kopieer naar mijn buroblad ,diepas zichtbaar zijn na een F5 of
restart van explorer.exe. (sorry, ik ga Off Topic)