thailand schreef:Zolang mijn IP voor iedereen zichtbaar blijft bedankt ik voor deze versie.
Dat is vragen naar problemen maar dat snapt de maker blijkbaar niet.
250 spots per kategorie is ook een serieuze beperking.
1.5.60 werkt prima ......
Als je nou totaal geen verstand van Usenet hebt post dan ook niet van dit soort domme en ondankbare berichten, het IP dat zichtbaar is heeft niets met Spotnet te maken maar met de Usenet provider die je hebt.
Er is hier zelfs een lijst met welke provider je anoniem bent en met welke niet.
thailand schreef:Zolang mijn IP voor iedereen zichtbaar blijft bedankt ik voor deze versie.
Als je nou totaal geen verstand van Usenet hebt post dan ook niet van dit soort domme en ondankbare berichten, het IP dat zichtbaar is heeft niets met Spotnet te maken maar met de Usenet provider die je hebt.
Er is hier zelfs een lijst met welke provider je anoniem bent en met welke niet.
Val jij iedereen zo aan ......... ??
Laatst gewijzigd door thailand op 13 mar 2011, 20:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Val jij iedereen zo aan ......... ??
Personen die kansloze kritiek leveren zonder kennis van zaken wel ja... voor de rest hier ben ik heel lief.
Laatst gewijzigd door sportfan27 op 13 mar 2011, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.