Windows versie: vista Usenet Provider: eweka Internet Provider:tele2 Wanneer ontstond het probleem? bij het downloaden van een spot op spotnet Spotnet versie: 7.1 Met welk programma download je:via spotnet Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee Wat is het probleem?download snelheid en tijd niet te zien dus hij download niet
ik heb de nieuwe spotnet versie alles werkt wel ze de update lijst enz maar als ik iets wil downloaden dan komt hij wel bij downloads te staan dan zie ik wel even de snelheid en tijd maar die loopt op en dan opeens verdwijnt hij en doet hij niet meer downloaden???
start tijdens download SABnzbd op (typ in browser http:\\localhost:8090)
kijk even wat er precies gebeurt met die betreffende download en ook je connecties
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.