Windows versie: win 7 Usenet Provider: Internet Provider: xmsnet Wanneer ontstond het probleem? vandaag Spotnet versie: 1.5.6 Met welk programma download je: Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee Wat is het probleem? er komen geen nieuwe spots binnen. Alles is nog van gisteren
Laat me even weten wat ik moet doen. Spotnet heeft prima gewerkt.
gr Hans
Hoi
Krijg nu wel nieuwe spots binnen. het vinkje was weg bij spots ophalen bij opstrart.
Maar de spots zijn van 12 -3-2011 dus geen nieuwe spot van vandaag
gr hans
@hansenmarjo even goed lezen.
er zijn meerdere mensen die het probleem hadden die geen update meer kregen op 12-3 , waaronder ik ook.
ik heb zelf de nieuwe versie erop gezet en het probleem is verholpen, hierboven staat de link die ik al genoemd hebt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.