24matt schreef:ja die backup hoefde ook niet dat was alleen stel dat er iets niet goed ging met deze versie dan had je altijd nog de goede setteings en etc snappie,
maar ik zelf heb nu zoiets van 183.000 spots.
doe deze ook ff verwijderen en doe de stappen even opnieuw
Helaas, na verwijderen en opnieuw installeren heb ik nog steeds te weinig spots:
hierbij mijn database hernoem deze wel naar die wie u gebruikt en verwijder die andere en zet deze erin.
Maak wel ff een kopie van die oude
hierbij de link voor de database net nog ff bijgewerkt :
24matt schreef:hierbij mijn database hernoem deze wel naar die wie u gebruikt en verwijder die andere en zet deze erin.
Maak wel ff een kopie van die oude
hierbij de link voor de database net nog ff bijgewerkt :
Ik heb jouw database gebruikt, en mijn database vervangen: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
ssl.hitnews.eu.
Helaas nog steeds te weinig spots.
Is het mogelijk dat je mij remote zou kunnen ondersteunen? met Teamviewer?
ik wil je graag helpen, maar ik weet ook niet zoveel van computers af.
en waar u het over heeft teamviewer , sorry dat snap ik niet.
ik d8 zal ff mijn database geven misschien had je daar iets aan, maar als dat niet helpt dan weet ik het niet.
Heb je de file wel hernoemd naar die van u?
Heb ook dat probleem gehad, eerst met 1.7.1 toen terug naar 1.5.6 toen was het nog niet goed, heb weer alles gedeinstall toen de mappen ook weg gegooit en nu werkt alles weer goed. heb nu versie 1.7.1 er weer op (oplossing kwam naar lezen bericht nico4210 nog bedankt er voor)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.