gizmo33 schreef:ook ik nieuwere versie er op gegooit en werkt weer perfect , zeker niet met een oudere versie handtekening controle uitzetten dan heb je weer een ander probleem
Hallo allemaal,
Moet ik de oude versie eraf halen of ik kan de nieuwe versie gewoon erover heen installeren?
maak ff een backup van de map programdata/spotnet ( voor de zekerheid )
haal de oudere versie eraf, en zet de nieuwe erop, dit heb ik net ook allemaal gedaan op een vista 32 en het werkt perfect
ja die backup hoefde ook niet dat was alleen stel dat er iets niet goed ging met deze versie dan had je altijd nog de goede setteings en etc snappie,
maar ik zelf heb nu zoiets van 183.000 spots.
doe deze ook ff verwijderen en doe de stappen even opnieuw
ik heb dus ook dir probleem en gebruik versie 1.5.6 en als payserver XS-News. Ga nico 4210 zijn advies opvolgen denk ik maar eerst spidow zijn advies doen voordat alles er af is.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.