Windows versie: 7 SP1 Usenet Provider:Eweka Internet Provider:Online Wanneer ontstond het probleem? 13-03-11 rond de klok van 09.00 uur Spotnet versie: 1.7.1 Met welk programma download je: SabNZBd Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Nee Wat is het probleem? Kan geen spot toevoegen
Als ik op de knop toevoegen klik krijg ik de melding:
Spot XML is niet ASCII?
Hoe kan ik dit oplossen?
Zie bijgevoegde screenshot. Is een screenshot van de spotgegevens met daarover heen geplakt de foutmelding die ik krijg als ik op de knop toevoegen klik.
joomla.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Heb precies hetzelfde, en ik heb de oude versie er totaal uitgefilterd met behulp van regHance voor ik een nieuwe install heb gedaan, ook geen aanpassingen gedaan van het 1 of ander en dan zou je toch verwachten dat ie het goed doet. verders werkt ie als een tierelier, maar van mij voorlopig dus geen spots meer.
Het heeft van doen met de lengte en/of leestekens. Heb net toegevoegd:
Ken Hensley(Uriah Heep) - Blood On The Highway - Dvd.9.ISO
Deze heb ik op diverse manieren geprobeerd t/m tekstcodering. Toen ik echter een stukje nfo er tussenuit knipte wilde hij plots wél toevoegen, de geknipte tekst heb ik in de reacties gezet. Probeer dus eens de tekst in te korten en zorg voor een tekst zónder bijzondere leestekens.
Edit: Het bleek na opnieuw opstarten van spotnet dat ook de reactie weer verdwenen was. In de tekst stond het @ teken, dit verwijderd en de reactie opnieuw geplaatst. Nú blijft hij wel staan, dát was in mijn geval dus de boosdoener!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.