- Windows versie: windows 7
Usenet Provider: eweka
Internet Provider: KPN
Wanneer ontstond het probleem? Instal update Spotnet voor meer spots
Spotnet versie: de laatste
Met welk programma download je: spotnet
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? alleen de update voor meer spots
Wat is het probleem? Update werkt niet omdat ik geen program file 86x heb. mijn systeem is een 32 bit, daarom schijnt het niet te werken. Is er ook een andere versie update voor een 32 bit
probleem update ivm program file 32bit
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: eweka
- Internet: kpn
probleem update ivm program file 32bit
Re: probleem update ivm program file 32bit
ik heb geen idee wat je bedoelt en wat probleem is. Kun je dit iets duidelijk omschrijven?
-
- Usenet: eweka
- Internet: kpn
ik moet bij de update de map images naar de C:\ program files (86x)\ spotnet kopieren. maar ik heb alleen program files en geen program files (86x) Dat schijnt te maken te hebben met een 32 bit of een 64 bit.deze update is voor een 64 bit. Mijn vraag is ? is er ook een update voor een 32 bit zonder een program files (86x) zodat ik ook meer spots binnen kan halen.gerstr schreef:ik heb geen idee wat je bedoelt en wat probleem is. Kun je dit iets duidelijk omschrijven?
Spotnet draait gewoon onder 32 bits en zou geen probleem moeten zijn.
Ik zou gewoon een clean install van de laatste versie van Spotnet doen (v. 1.74) en dan database laten bijwerken.
laat je even weten?
Ik zou gewoon een clean install van de laatste versie van Spotnet doen (v. 1.74) en dan database laten bijwerken.
laat je even weten?
dit topic wordt gesloten ivm uitblijven reactie
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb