Spotnet 1.7.1 - Traag laden reacties
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: xsnews
- Internet: ziggo
Hoi
Zit met een probleem sinds ik die 1.7.1 erop heb gezet laad die geen reacties meer.
blijf aleen maar knipperen op 51% heel snel achter elkaar .In de vorige versie kwam die gelijk heel snel
weet iemand een oplossing
draai op win 7 payserver van xsnews
heb wel deze veranderd maar had ik in de vorige versie ook gedaan
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
gr thanx alvast voor de antwoorden en sorry voor het schrijven ben er niet zo goed in
Zit met een probleem sinds ik die 1.7.1 erop heb gezet laad die geen reacties meer.
blijf aleen maar knipperen op 51% heel snel achter elkaar .In de vorige versie kwam die gelijk heel snel
weet iemand een oplossing
draai op win 7 payserver van xsnews
heb wel deze veranderd maar had ik in de vorige versie ook gedaan
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
gr thanx alvast voor de antwoorden en sorry voor het schrijven ben er niet zo goed in
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 55
Re: 1.7.1 laad reactie hellemaal niet meer
Je kan het proberen met je headerserver van xs news, als het goed is moet dat gewoon werken
Haasten heeft geen zin, men moet op tijd beginnen

-
Re: 1.7.1 laad reactie hellemaal niet meer
dat werkt ook wel maar dan krijg ik heel weinig spots op een dag 40 maar of zoiets met deze haal ik wel 400+ spots binnen dat is het raarste ervan
Edit
Heb nu die xsnews gezet en laad nu wel reacties maar echt super traag
Edit
Heb nu die xsnews gezet en laad nu wel reacties maar echt super traag
Spotnet 1.71 gaat heel anders om met reacties dan versie 1.56
Daarom werkt de veelgebruikte cambrium server ook niet meer
Het beste is om de header server te veranderen naar de server die je ook gebruikt als downloadserver
Dit doe je in servers.xml bestand
Vergeet ook niet je username en pwd!
Bij veel providers betekent dit helaas wel traag laden van reacties. We gaan in dit topic oplossingen aandragen om dit te versnellen!
Daarom werkt de veelgebruikte cambrium server ook niet meer
Het beste is om de header server te veranderen naar de server die je ook gebruikt als downloadserver
Dit doe je in servers.xml bestand
Vergeet ook niet je username en pwd!
Bij veel providers betekent dit helaas wel traag laden van reacties. We gaan in dit topic oplossingen aandragen om dit te versnellen!
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
-
Re: Spotnet 1.7.1 - Traag laden reacties
heb ik gedaan maar hij laad gewoon opeens geen reacties meer kan ook niks schrijven
-
- Internet: telfort
Hier ook xsnews, reacties werken niet. Deze laad hij tot 100% en begint vervolgens weer opnieuw, resulterend in een endless loop.
Het wijzigen naar:
in het servers.xml heeft hier geen oplossing...
Iemand anders een idee?
Het wijzigen naar:
in het servers.xml heeft hier geen oplossing...
Iemand anders een idee?
-
- Usenet: easy Usenet
- Internet: Telfort
Ik heb hetzelfde met easyusenet, hij laad de reacties tot 100% en begint dan weer opnieuw.
ook resulterend in een eindeloze loop.
Groeten Andre
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader.easyusenet.nl" Username="XXXXX" Password=' XXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.easyusenet.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.easyusenet.nl" Username="XXXXXXX" Password="XXXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
ook resulterend in een eindeloze loop.
Groeten Andre
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="reader.easyusenet.nl" Username="XXXXX" Password=' XXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.easyusenet.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.easyusenet.nl" Username="XXXXXXX" Password="XXXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
- Usenet: PowerNews
- Internet: Telfort
- Leeftijd: 78
ik heb de oude versie verwijderd en daar na alle bijkomende shit W7 ( in ProgramData) verwijderd
en alles opnieuw geïnstalleeerd en voila.
Alles werkt zoals ik er van verwacht, Filters ?, ik ben m'n eige filterr
en alles opnieuw geïnstalleeerd en voila.
Alles werkt zoals ik er van verwacht, Filters ?, ik ben m'n eige filterr
om te downloaden heb ik maar één hersencel nodig, om piraterij tegen te gaan heb je pas een echt BREIN nodig!
-
mensen ik heb spotnet versie 1.5.6. Na het opschonen van de database en handtekeningen aan: Geen problemen.
Maar nu veel mensen spotnet 1.7 gebruiken, lijkt het wel dat spotnet 1.5.6 behoorlijk snel wordt met de reacties.
Is maar een gok maar mensen gebruiken met spotnet meer hun eigen server en niet meer cambrium dus die wordt niet meer zo belast. In spotnet 1.5.6 heb ik hem nog op cambrium staan en vind hem behoorlijk sneller geworden. Zeker ook qua reacties
Dus: Je kunt altijd terug ( oh nee nu snij in in mijn eigen vingers
)
Maar nu veel mensen spotnet 1.7 gebruiken, lijkt het wel dat spotnet 1.5.6 behoorlijk snel wordt met de reacties.
Is maar een gok maar mensen gebruiken met spotnet meer hun eigen server en niet meer cambrium dus die wordt niet meer zo belast. In spotnet 1.5.6 heb ik hem nog op cambrium staan en vind hem behoorlijk sneller geworden. Zeker ook qua reacties
Dus: Je kunt altijd terug ( oh nee nu snij in in mijn eigen vingers