nieuwe versie spotnet (1.7.1)
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Re: nieuwe versie spotnet (1.7.1)
Kleine tip voor de mensen die ook een filter willen voor alleen de nieuw binnengekomen spots (maak vooraf wel eerst even een backup van je huidige filters.xml!):
in je filters.xml bestand staat een filter 'nieuw', deze is echter niet zichtbaar in Spotnet, verander hiervoor 'visible=false' naar 'visible=true'.
Ook zag ik een filter 'vandaag' er tussen staan, wat ws. inhoudt dat je dan alle nieuwe spots van vandaag krijgt te zien, ook dit filter is niet zichtbaar en moet je even handmatig doen op bovengenoemde manier in je filters.xml bestand.
Ook kun je het beste in filters.xml je filters verplaatsen naar de plek waar je ze hebben wil, in het prog zelf werkt dit helaas niet.
in je filters.xml bestand staat een filter 'nieuw', deze is echter niet zichtbaar in Spotnet, verander hiervoor 'visible=false' naar 'visible=true'.
Ook zag ik een filter 'vandaag' er tussen staan, wat ws. inhoudt dat je dan alle nieuwe spots van vandaag krijgt te zien, ook dit filter is niet zichtbaar en moet je even handmatig doen op bovengenoemde manier in je filters.xml bestand.
Ook kun je het beste in filters.xml je filters verplaatsen naar de plek waar je ze hebben wil, in het prog zelf werkt dit helaas niet.
-
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 46
Ik heb ook de nieuwe versie geinstalleerd met de filters van Joao en die werkt perfect. Reacties laten doet het helemaal niet meer. Hij gaat tot 100% laden en begint dan weer opnieuw.
-
Moet je even een andere usenet server neer zetten bij headers in servers.xmlLompekoe schreef:Ik heb ook de nieuwe versie geinstalleerd met de filters van Joao en die werkt perfect. Reacties laten doet het helemaal niet meer. Hij gaat tot 100% laden en begint dan weer opnieuw.

-
kopie maken van je data map waar spotnet in staan met de dbhatolex schreef:Heb 1.7 geinstalleerd werkt prima, maar ik heb veel spots er dubbel in staan, meer mensen last van??
vercolgens spotnet even her installeren en de db terug plaatsen

-
@Lompekoe dat heb ik dus ook. Reacties laden (traag) tot 100% en dan geeft ie verbinding maken en begint weer opnieuw de reacties laden tot 100% enz. Heb wel XSNews weet niet of het daar aan ligt.
En bij het opstarten van Spotnet laad ie de reacties iedere keer opnieuw in. (50000)
In plaats van alleen de nieuwe reacties te laden.
We wachten af..
En bij het opstarten van Spotnet laad ie de reacties iedere keer opnieuw in. (50000)
We wachten af..
-
Ik heb mijn payserver newsconnection ingevuld. Ik ga het even proberen met ziggo.
-
- Usenet: usenet4u
- Internet: ziggo
Je bent dus niet de enige maar nu zou ik zo langzamerhand wel eens de goede oplossing willen weten. Diverse keren opnieuw geïnstalleerd, diverse verschillende servers-adressen geprobeerd maar alles blijft bij het oude.bbdulcy schreef:@Lompekoe dat heb ik dus ook. Reacties laden (traag) tot 100% en dan geeft ie verbinding maken en begint weer opnieuw de reacties laden tot 100% enz. Heb wel XSNews weet niet of het daar aan ligt.
We wachten af..
Blijft zoeken naar reacties en begint weer opnieuw, ook bij het opstarten gaat ie alles opnieuw binnen halen en moet je wachten tot alles binnen is. Wil je dan naar de reacties kijken dan begint het wachten weer opnieuw en daar komt geen eind aan.
Ik ben maar weer terug naar 1.5 moet nog wel wachten op de reacties maar ik krijg ze tenminste.
-
Heb net ziggo als provider ingevult. Het laden van reacties gaat nu nog veel sneller alleen begint hij nu weer bij 100% opnieuw. Ook heb ik veel minder spots nu.
Ik ga newsconnection terug zetten als provider.
Ik heb newsconnection en bij provider heb ik dan "anders" ingevuld is dit goed?
Ik ga newsconnection terug zetten als provider.
Ik heb newsconnection en bij provider heb ik dan "anders" ingevuld is dit goed?
Beste mensen, om Spotnet v. 1.71 klein beetje beheersbaar te houden hebben we in Spotnet - Vragen en Problemen twee sticky topics lopen:
1. Spotnet versie 1.7: Eerste ervaringen - viewtopic.php?f=3&t=1502
2. Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.71 - viewtopic.php?f=3&t=1554
Als jullie vragen en/of goede toevoegingen hebben graag in deze topics verder gaan.
Doen de dit topic op slot
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb
1. Spotnet versie 1.7: Eerste ervaringen - viewtopic.php?f=3&t=1502
2. Hulp bij het installeren van/upgraden naar Spotnet v. 1.71 - viewtopic.php?f=3&t=1554
Als jullie vragen en/of goede toevoegingen hebben graag in deze topics verder gaan.
Doen de dit topic op slot
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb