Rens schreef:Wat bedoel je met de cambrium server?
Als ik reader.usenet als header geef, is hij heel traag met openen van de comments en het bijwerken van de spots
Als ik de middelste regel houd zoals jij omschreven, blijft spotnet bij starten vragen om provider
verander de eerste regel in je servers.xml in deze om via cambrium te proberen :
Yep hier hetzelfde probleem. Heb versie 1.5. Bij het aanmelden krijg ik ook deze melding. Ook wordt mijn provider niet onthouden (eweka). Wel de inlognaam server en wachtwoord maar niet het knopje waar je kunt kiezen welke provider je hebt. Ik heb deze melding al vanaf de eerste dag. Als ik na het opstarten koos voor bijwerken scheen het wel te werken. Helaas is dat nu niet meer het geval. Hopelijk wordt hier een oplossing voor gevonden.
Iedere keer als je een spot wilt bekijken, wordt er een socket geopend/gsloten voor je header server. Als je dat maar vaak genoeg achter elkaar doet, dan blijven deze sockets TIME_WAIT staan. Het resultaat is dan soms een time out.
Dat is mijn ervaring ten minste.
Na lang puzzelen ben ik erachter wat bij mij het probleem is. Mijn virus scanner blokkeerd het. Deze uitgezet en nu werkt alles weer als vanouds.
Misschien is dit bij jullie ook het probleem
Windows versie: 7 Usenet Provider:Usenetxtreme Internet Provider:Telfort Wanneer ontstond het probleem?direct bij begin Spotnet versie:1.5 Met welk programma download je:Alt.Binz Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?Niets Wat is het probleem?Ik krijg steeds vaker bij her openen van een spot de volgende fout: .
Kan spot niet ophalen:
Kan geen verbinding maken met de server: er is een time-out
opgetreden
Hier een oplossing voor Spotnet server time out: Ga naar \"start\" \"uitvoeren\" type \"cmd\" en druk op \"ok\" type \"ping ......\" met op ... je newsserver dus als je bij Kpn zit type je: ping news.kpn.nl enter Noteer het ipadres dat in het scherm verschijnd. Ga terug naar spotnet. Vul nu in het newsserver veld je ip adres van de newsserver in, (ipv news.kpn.nl). Poort 119. Eventueel de gebruikersnaam/wachtwoord blanco laten, of met proberen. Happy downloading
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.