Wat zijn uw wensen voor Spotnet ?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

a028751
Answers: 0
Usenet: XLned
Leeftijd: 69

Bericht door a028751 »

PC laten afsluiten na downloaden en uitpakken zou ook handig zijn.

en de mogelijkheid om de plaatjes te kunnen wegsaven envenals de mogelijkheid om de tekst (beschrijving) te kunnen kopieren.
in ftd save de ik het plaatje in een folder en nam ik een copy van de tekst wat ikzelf soms handig vondt.

sjefken

Bericht door sjefken »

Hallo mensen ben net lid geworden, en heb nu al wensen, is het niet mogelijk het programma los te koppelen van sabnzb, ieder van ons heeft toch al zijn of haar eigen usenet reader, zo maak je het wat makkelijker voor de makers want die hoeven dan geen rekening meer daarmee te houden en kunnen zich richten op het nog beter maken van dit progje,vanaf hier alvast mijn complimenten voor alle genomen moeite!

Topicstarter
Darthvader
Usenet: Hitnews
Internet: Caiway

Bericht door Darthvader »

TMPJ: DenKleinen:
Zou het leuk vinden om kudo's uit te kunnen delen en te ontvangen.
Ook al kun je er verder helemaal geen fluit mee; je kunt wel je waardering extra uiten....

Ik denk niet dat je dit moet willen, op FTD was dit voor BREIN ook al een heikel punt.
Ik zou het er ook niet indoen als ik spotnet was.
In mijn ogen is een rating systeem voor je spot al een motivatie en waardering op zich.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Kudos lijkt me een slecht idee. Dit zorgt dan voor extra berichten die op gehaald moeten worden. Het geven van kudos werd ook door de rechter gezien als stimulans om te uploaden. Ben het daarmee niet eens. Maar het gaat erom wat de rechter vind.

Als de optie" - Na een update de aantal nieuwe headers (spots) per filter laten weergeven." word toegevoegd een optie om dit uit te zetten.

Er worden in dit topic heel wat voorstellen gedaan. Mogelijk is het een idee om over een tijdje een poll te maken (in een ander topic) met de voorstellen zodat gestemd kan worden. Dan kan gezien worden welke opties de meeste het liefst in het programma zien.

Er zullen opties zijn die maar een paar handig vinden.
Dan kan bepaald worden of de tijd dat het toevoegen van de optie kost in verhouding staat tot het aantal gebruikers die deze optie willen.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Als een voorstel in Spotnet word toegevoegd dit achter de wens vermelden.
Dan krijgen we een overzicht van de de wensen die mede dankzij dit topic zijn toegevoegd.

Topicstarter
Darthvader
Usenet: Hitnews
Internet: Caiway

Bericht door Darthvader »

hjvbft: Als een voorstel in Spotnet word toegevoegd dit achter de wens vermelden.
Dan krijgen we een overzicht van de de wensen die mede dankzij dit topic zijn toegevoegd.
We proberen zoveel als mogelijk alles bij te houden en aan te passen.
Zoals je kan lezen word Spotnet niet door ons gemaakt of ontwikkeld, dus we zijn altijd afhankelijk van de ontwikkelaar, maar misschien dat hij ook hierin gaat reageren op verhalen en wensen, en anders moeten we het helaas doen met de change log dat we bij een update krijgen.

b_force

Bericht door b_force »

Het nut van kudo's ontgaat mij volledig.
Het lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend dat mensen het waarderen als je iets post.
Ik vind het dan ook doodzonde dat dit een van de redenen is geweest dat FTD waarschijnlijk zijn deuren moet sluiten.
Een minder waardevolle optie met helaas heftige gevolgen.

Daarnaast zou ik zo min mogelijk dingen opzoeken die bij FTD "niet door de beugel konden".

hjvbft

Bericht door hjvbft »

- Het volledige versie nummer in Spotnet tonen. (bijv. onderaan achter "spots in database".)
- Een mod knop voor spots / berichten die niet binnen de regels van Spotnet vallen.
- Een overzicht van regels die in Spotnet gelden via de knop "regels" tonen en via usenet bijwerken.
- Geen uitleg toestaan hoe iets "werkend" te krijgen. Dit hoort in een nfo te staan.
- De mogelijkheid een eigen spot te bewerken (denk aan tikfouten, toch een andere afbeelding, enz.) of te verwijderen (als iets word gemeld als niet werkend.).

Xenomes
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Leeftijd: 48

Bericht door Xenomes »

Een mogelijkheid om een refresh tijd in te kunnen stellen in de settings.xml
Voor als je Spotnet instelt voor een extern sabnzbd (bv op server)

Als je Spotnet open laat staan is er download +/- 500Kb en 5% cpu load van Spotnet.

Oizopower
Usenet: Astraweb
Internet: Ziggo

Bericht door Oizopower »

Wat mij wel gaaf lijkt is om een rechtermuisknop klik op je download item te hebben en dan een categorie in te kunnen stellen. Dit kan bij de normale SabNZBD ook. gewoon de Sabnzbd api gebruiken om de categorieën te listen en te veranderen.

Zal niet al te veel werk moeten zijn zie:
http://wiki.sabnzbd.org/api
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer