Reacties op Spotnet/Spotlite Blacklist

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
BigBoss
Answers: 0
Internet: Ziggo

Reacties op Spotnet/Spotlite Blacklist

Bericht door BigBoss »

Ik sta ook op deze lijst, maar dat is niet door me eigen toedoen, omdat ik ook nog met iemand anders (broertje) op de pc zit die het grappig vond om een paar foute spots te plaatsen. Maar het probleem is nu dat ik eronder lijd aangezien ik het leuk vind om films te spotten etc en er van baal dat mensen bij mijn spots kunnen gaan twijfelen. Dus mijn vraag was of dit " ID: SPmo4Q " Spotnet ID van deze lijst te verwijderen omdat dit niet nog eens zal gebeuren. Je kan mijn spots controleren bij Divx of Dvd films bijvoorbeeld.

Alvast bedankt.

BigBoss ;)

Ep Woody
Leeftijd: 41

Re: Reacties op Spotnet/Spotlite Blacklist

Bericht door Ep Woody »

Ik zag vanmiddag al dat er heel veel spots binnen kwamen op jou naam, met jou ID, en dat ze legitiem lijken. Voorlopig zet ik een extra regel onder je naam, dat je tegenwoordig goede spots lijkt te maken. Blijft dat zo, dan zullen we je naam/id verwijderen. Zien we in de toekomst weer slechte posts onder jouw ID binnenkomen zullen we dit zeker melden, en je aan de blacklist toevoegen.

Op naar een schoner en veilig Spotnet.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Ja, het is niet zo: eens op de blacklist, altijd erop, maar helaas zitten er toch mensen tussen die de boel verzieken voor anderen, en daar weren we ons tegen dmv dit. Als we een paar dagen niks negatiefs van je horen gooien we je eraf, maar houdt je broertje wel in toom ;).

Topicstarter
BigBoss
Internet: Ziggo

Bericht door BigBoss »

Oow shit, lees net pas je hele berichten..maar dat van die slechte spots is al n paar dagen terug ook..ik zou het echt waarderen als ik er gewoon vandaag af kan en mocht er weer iets negatiefs over mij binnen komen (wat niet gebeurt) gooi je mij er maar weer op ofzo. Bedankt alvast.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer