Er moet snel iets veranderen

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

sportfan27
Answers: 0

Re: Er moet snel iets veranderen

Bericht door sportfan27 »

Met respect, maar dat mocht niet omdat daarmee FTD in gevaar werd gebracht.:) Datzelfde geld voor de andere community's.
Spotnet is geen FTD. Hoe graag sommigen dat ook zouden willen. Het is niet van FTD en ook niet van de oud FTD leden.
Spotnet is van niemand.
Wat je hier zegt klopt niet, Spotnet is wel degelijk van iemand, namelijk van Drazix.
Waarom denk je dat er geen nieuwe versie is uitgekomen na 1.5.60 ?
Er word al ruim 2 weken niets meer vernomen van Drazix, hier niet en op tweakers.net ook niet terwijl daar zat mensen zijn die staan te trappelen om met de broncode aan de gang te gaan. Misschien is ie wel hard bezig met aanpassingen maar ik betwijfel het omdat hij voorheen regelmatig updates gaf op tweakers.net.

Nisan
Usenet: lightningusenet
Internet: Ziggo

Bericht door Nisan »

sportfan27 schreef:
Wat je hier zegt klopt niet, Spotnet is wel degelijk van iemand, namelijk van Drazix.
Waarom denk je dat er geen nieuwe versie is uitgekomen na 1.5.60 ?
Er word al ruim 2 weken niets meer vernomen van Drazix, hier niet en op tweakers.net ook niet terwijl daar zat mensen zijn die staan te trappelen om met de broncode aan de gang te gaan. Misschien is ie wel hard bezig met aanpassingen maar ik betwijfel het omdat hij voorheen regelmatig updates gaf op tweakers.net.
Drazix heeft Spotnet ontwikkeld en vervolgens cadeau gedaan aan hen die het willen gebruiken.
Spotnet is 'n cliënt, 'n programma waarmee gebruikers zonder al te veel moeite hun hobby (vinden van spots, posten van spots) kunnen blijven voortzetten. Geen community zoals FTD dat was. Elk vergelijk met FTD gaat mank.

Drazix is tot niets verplicht. Ik denk dat je hem teveel verantwoordelijkheid toedicht.
Of hij ja of nee bezig is met de volgende versie van het programma Spotnet doet toch niet echt ter zaken volgens mij.
Ook hij kan weinig veranderen aan de opzet zoals die nu is. En imhe is die opzet prima. Alleen moeten de users even wennen aan de verschillen die er zijn ten opzichte van FTD.
Kwestie van tijd. En dat is miss wel de reden dat Drazix zich ff niet laat zien op internet.

gerstr

Bericht door gerstr »

check this out voor degenen die het hebben gemist:
viewtopic.php?f=1&t=1369

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

Ik post dit maar even hier, maar zag zojuist iets verontrustends op Spotnet (verontrustend, omdat ik geen idee heb hoe dit mogelijk is). Er zijn vandaag een aantal spots geplaatst door een Isaac wannabe, bij de eerste drie spots is vreemd genoeg geen ID zichtbaar als je met je muis op zijn naam gaat staan :? (en ik weet zeker dat dit niet een 'restje' van de FTD database is), niet bij mij althans.
Ik ga hier geen voorbeelden noemen, als je zoekt op Isaac, dan zie je ze staan. Misschien iemand die weet waar dit aan kan liggen?

sportfan27

Bericht door sportfan27 »

xZx schreef:Ik post dit maar even hier, maar zag zojuist iets verontrustends op Spotnet (verontrustend, omdat ik geen idee heb hoe dit mogelijk is). Er zijn vandaag een aantal spots geplaatst door een Isaac wannabe, bij de eerste drie spots is vreemd genoeg geen ID zichtbaar als je met je muis op zijn naam gaat staan :? (en ik weet zeker dat dit niet een 'restje' van de FTD database is), niet bij mij althans.
Ik ga hier geen voorbeelden noemen, als je zoekt op Isaac, dan zie je ze staan. Misschien iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Ik zie het probleem niet, misschien is Isaac terug gekomen op zijn beslissing , misschien is het idd iemand anders die onder zijn naam series gaat spotten, als de info klopt en de downloads zijn correct is dat alleen maar mooi, aan de reacties te zien zijn er een heleboel mensen heel blij iig.

DarkChild

Bericht door DarkChild »

sportfan27 schreef:
xZx schreef:Ik post dit maar even hier, maar zag zojuist iets verontrustends op Spotnet (verontrustend, omdat ik geen idee heb hoe dit mogelijk is). Er zijn vandaag een aantal spots geplaatst door een Isaac wannabe, bij de eerste drie spots is vreemd genoeg geen ID zichtbaar als je met je muis op zijn naam gaat staan :? (en ik weet zeker dat dit niet een 'restje' van de FTD database is), niet bij mij althans.
Ik zie het probleem niet, misschien is Isaac terug gekomen op zijn beslissing , misschien is het idd iemand anders die onder zijn naam series gaat spotten, als de info klopt en de downloads zijn correct is dat alleen maar mooi, aan de reacties te zien zijn er een heleboel mensen heel blij iig.
Volgens mij begrijp je niet wat xZx bedoelt. Het bevreemdt hem dat er geen (unieke) ID zichtbaar is bij deze user. Als iemand met een ander ip onder zijn naam zou posten zou je die ID toch wel zien? Of heeft Isaac vrijstelling ;)

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Wanneer je goed oplet dan zie je dat dit voor komt bij meer mensen dan alleen Isaac. ;)
Niet alleen bij de poster zelf, maar zeker ook in de antwoorden op posts.
Dit is begonnen na al dat gedoe over een blacklist of whitelist.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

Barbarian

Bericht door Barbarian »

Bij zen laatste spot heeft hij of zij zelf al toegegeven dat hij/zij niet de 'echte' is...
Quote van de bewuste spot
"Zoals jullie al hebben kunnen zien ben ik niet de echte
De 'echte' Isaac schreef zijn naam altijd met een hoofletter".. :roll: . zucht...
Rwy’n dymuno pob hwyl i chi gyda gweddill eich bywyd

Afbeelding

spotnetuserforum

Bericht door spotnetuserforum »

dus ? ... wat is het probleem eigenlijk ..
zodra een spotter geen ID heeft wordt ie ook geblocked, hetzij met de spotwarn update (.. even wachten hiermee nog denk ik ... heb nog geen echte clear to go gezien) of hetzij via een spotlite update.

voor zover er iets achter zit is het kansloos , geen ID = Toedeledoki !
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Voor mij is er geen probleem hoor, ik gaf alleen maar aan dat er meerdere zijn op Spotnet die geen ID laten zien. ;)
Geen ID staat voor mij gelijk aan overslaan en niet interessant.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer